مشخصات CMF Phone (1) فاش شد: به‌کارگیری دیمنسیتی ۷۲۰۰

برند CMF زیرمجموعه کمپانی Nothing بوده که برای عرضه محصولات مقرون‌به‌صرفه به بازار ایجاد شده است. گوشی هوشمند این برند با نام CMF Phone (1) در راه بوده که هم‌اکنون شاهد افشای مشخصات کلیدی بیشتری درباره آن هستیم. گفته می‌شود که این دستگاه از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۲۰۰ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

مشخصات CMF Phone (1): پشتیبانی از شارژر ۳۳ وات و باتری پرظرفیت

گوشی CMF Phone 1 دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. انتظار می‌رود که این دستگاه دارای بدنه‌ای پلاستیکی باشد؛ اما نمایشگر آن با شیشه گوریلا گلس محافظت خواهد شد. همان‌طور که اشاره شد، تراشه مدیاتک Dimensity 7200 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را بر عهده دارد. این گوشی میان‌رده با ۸ گیگابایت حافظه رم LPDDR4X به دست کاربران خواهد رسید؛ و با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 2.2 قابل تهیه خواهد بود. این دستگاه از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی می‌کند.

بر خلاف رندر منتشر شده، منبع این گزارش ادعا می‌کند که شاهد قرارگیری دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی در قاب پشتی CMF Phone (1) خواهیم بود. انتظار می‌رود که برای دوربین سلفی این دستگاه، یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده شود. این گوشی میان‌رده CMF دارای باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری بوده و احتمالا از شارژ سریع ۳۳ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود که این دستگاه به طور پیش‌فرض با برخورداری از اندروید ۱۴ به دست کاربران برسد.

اولین گوشی CMF با قیمت حدود ۲۵۰ دلار در بازار جهانی عرضه می‌شود

اما CMF Phone (1) با چه قیمتی عرضه خواهد شد؟ گزارشی که حدود یک هفته پیش منتشر شد، نشان می‌داد این دستگاه با قیمت ۱۲,۰۰۰ روپیه (حدوداً معادل ۱۴۰ دلار) به دست خریداران خواهد رسید. هم‌اکنون اما شایعات پیشین نقض شده و در جدیدترین اطلاعات منتشر شده، ادعا می‌شود که CMF Phone 1 با قیمت حدود ۲۵۰ دلار در بازار جهانی عرضه خواهد شد.

گوشی میان‌رده Nothing Phone (2a) با تراشه دیمنسیتی ۷۲۰۰ پرو رونمایی شد

نظر شما درباره این گوشی میان‌رده CMF چیست؟

نوشته مشخصات CMF Phone (1) فاش شد: به‌کارگیری دیمنسیتی ۷۲۰۰ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.