زمان معرفی گوشی‌های پوکو F6 و پوکو F6 پرو فاش شد

زمان رونمایی رسمی از سری پوکو F6 اعلام شد. بر این اساس گوشی‌های پوکو F6 و پوکو F6 پرو در روز 23 مه (3 خرداد ماه) معرفی خواهند شد. این رویداد در ساعت 15:00 به وقت محلی در شهر دوبی برگزار می‌شود. البته این مراسم به‌صورت زنده نیز پخش خواهد شد.

پوکو برای رویداد آینده خود از شعار “HyperPower Evolved” استفاده کرده است.

بر اساس پیش‌بینی‌ها پوکو F6 پرو مدل ری‌برند شده ردمی K70 به‌شمار خواهد رفت؛ موضوعی که شیائومی نیز به‌طور ناخواسته به آن اشاره نموده است. این گوشی هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام بوده و انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی دریافت می‌کند.

از سوی دیگر پوکو F6 از تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 استفاده خواهد کرد. این پدیده موجب می‌شود تا مقایسه عملکرد پردازشی دو گوشی با یکدیگر به امری جالب توجه تبدیل شود. بر اساس شایعات پوکو F6 مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX882 ساخت شرکت سونی، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی با حسگر OmniVision OV20B خواهد بود.

پوکو F6 پرو نیز احتمالا دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی بوده و از فناوری شارژ 120 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

نوشته زمان معرفی گوشی‌های پوکو F6 و پوکو F6 پرو فاش شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.