گلکسی زد فلیپ ۶ تنها با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ عرضه می‌شود

گفته می‌شود که گلکسی زد فلیپ ۶ تنها با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به دست کاربران خواهد رسید. تا پیش از این، گفته می‌شد که این تلفن هوشمند تاشو آینده سامسونگ با دو تراشه اسنپدراگون و اگزینوس ۲۴۰۰ عرضه می‌شود.

گلکسی زد فلیپ ۶ در همه بازار ها با تراشه پرچمدار کوالکام عرضه می‌شود

رویداد بعدی Galaxy Unpacked سامسونگ در تاریخ ۱۰ جولای (۲۰ تیر) برگزار می‌شود. انتظار داریم که این رویداد شاهد معرفی Galaxy Z Fold 6 و Z Flip 6 باشیم. این دو تلفن هوشمند تاشو در بازار های مختلفی عرضه خواهند شد. یک افشاگر اطلاعات با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) ادعا کرده که سامسونگ برای گلکسی زد فلیپ ۶ از تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ استفاده نخواهد کرد. در گذشته، گزارش هایی منتشر شده بود که نشان می‌داد این گوشی تاشو در برخی بازار ها با تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ عرضه می‌شود و در برخی مناطق نیز با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به دست کاربران خواهد رسید.

سامسونگ معمولاً گوشی های تاشو خود را به جدیدترین تراشه های پرچمدار کوالکام مجهز می‌کند. به طور معمول انتظار داریم که سری Galaxy S با دو تراشه اگزینوس و اسنپدراگون عرضه شود. گفته می‌شود که عملکرد چیپست اگزینوس به‌کارگرفته شده در سری گلکسی اس ۲۴ از نظر عملکرد و کارایی با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ قابل مقایسه است. تا پیش از این، معمولا تراشه های پرچمدار اگزینوس در برابر نماینده های کوالکام، عملکرد و پایداری ضعیف‌تری داشتند.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، در حال حاضر هیچ اطلاعات رسمی وجود ندارد؛ و مطمئن نیستیم گلکسی زد فلیپ ۶ با دو تراشه متفاوت عرضه می‌شود یا تنها با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به دست کاربران خواهد رسید. انتظار می‌رود که با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری رویداد Galaxy Unpacked، اطلاعات بیشتری درباره گوشی های تاشو آینده سامسونگ منتشر شود.

گلکسی Z Fold 6 و Z Flip 6 سامسونگ مانند نسل قبل از شارژر ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کنند

نظر شما چیست؟ آیا عرضه Galaxy Z Flip 6 با تراشه اگزینوس، موجب نارضایتی کاربران نخواهد شد؟

نوشته گلکسی زد فلیپ ۶ تنها با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ عرضه می‌شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.