موفقیت دو خواننده مشهور؛ در سایه تکنولوژی موسیقی پاپ

موسیقی پاپ از جمله موسیقی های جذاب و پر طرفدار است که با بهره گیری از تکنولوژی های جدید و ابزارهای موسیقی الکترونیکی توانسته طرفداران زیادی را به این سبک از موسیقی علاقمند کند. استفاده از افکت های صوتی جذاب، ملودی های تاثیرگذار و ریتم های پر انرژی موسیقی پاپ را به یک موسیقی پویا و مدرن مبدل ساخته که جایگاه بسیار خوبی را در بین علاقمندان به موسیقی خصوصا در ایران ایجاد کرده است. از جمله خوانندگانی که توانست با استفاده از تکنولوژی موسیقی پاپ آثار دوست داشتنی و پر طرفداری را تولید کند و به شهرت برسد، رضا صادقی است. رضا صادقی در دهه 80 به محبوبیتی فراگیر رسید و در یک نظرسنجی معتبر به عنوان محبوب ترین خواننده انتخاب شد.

اوج محبوبیت رضا صادقی با چه آلبومی بود؟

رضا صادقی تا کنون 8 آلبوم و بیش از 120 ترانه را ارائه داده است ولی می توان آغاز شهرت و محبوبیت او را به انتشار آلبوم مشکی رنگ عشقه نسبت داد. رضا صادقی از سال 1372 رنگ مشکی می پوشد و به مشکی پوش معروف شده است.

از قرائت قرآن تا خوانندگی پاپ

رضا صادقی در کودکی قرآن تلاوت می کرد و قاری قرآن بود و علاقه شدید خواندن در وی بروز کرده بود. وی در 16 سالگی به طور اتفاقی با عرصه موسیقی آشنا شد و سبک های موسیقی را فراگرفت تا اینکه در سال 1372 آلبومی به نام راز عشق را به بازار موسیقی معرفی کرد و به مسیر خود در دنیای موسیقی و خوانندگی ادامه داد و با آلبوم مشکی رنگ عشقه به محبوبیت رسید. پس از این اثر بود که طرفداران رضا صادقی منتظر انتشار آهنگ جدید از او بودند.

ماجرای فلج شدن رضا صادقی چه بود؟

رضا صادقی متولد سال 1358 در بندر عباس است. وی در کودکی دچار سرماخوردگی شدیدی می شود و پزشک معالج برای او پنی سیلین تجویز می کند. پرستار به اشتباه پنی سیلین را در عصب رضا صادقی تزریق می کند و منجر به فلج شدن کل بدن وی می شود. پس از معالجه و درمان فراوان، رضا صادقی تا حدود زیادی معالجه شد ولی هچنان ضعفی در زانوانش باقی مانده که وی را مجبور می کند تا با عصا راه برود. البته رضا صادقی همین عصایش را نیز به جای نقطه ضعف به بخشی از استایلش تبدیل کرده و این موضوع دیگر چندان در چشم طرفداران این خواننده پاپ جلوه نمی کند.

ازدواج رضا صادقی با دختر ایرانی در آلمان

رضا صادقی با یک دختر ایرانی ازدواج کرد که به همراه خانواده اش در آلمان سکونت داشت. این ازدواج در سال 1390 برگزار شد و حاصل آن دو فرزند دختر به نام های تیارا و ویلنا بوده است. رضا صادقی دختر سومی را نیز دارد که حضانت یک دختر بی سرپرست به نام ایران را از پرورشگاه بر عهده گرفته است. رضا صادقی می گوید که هر سه دخترش را مانند هم دوست دارد و بین آن ها تفاوتی نمی گذارد.

دومین خواننده مشهور پاپ که قاری قرآن بود

شاید برایتان جالب باشد بدانید که دومین خواننده پاپ مطرح کشورمان که در کودکی قاری قرآن بوده است، بهنام بانی است. بهنام بانی متولد سال 1366 در دامغان استان سمنان است و در 8 سالگی در مدرسه قاری قرآن بوده است. پدر بهنام بانی نوازنده آکاردئون بوده و بهنام بانی را با موسیقی آشنا کرد و مشوق او در این مسیر بود. بهنام بانی در نوجوانی در دوره کوتاهی نزد محمد نوری رفت و سپس به سبک پاپ علاقمند شد و این سبک موسیقی را برگزید.

صدای جذاب و استایل ویژه بهنام بانی

بهنام بانی هم اکنون یکی از خواننده های جوان و محبوب موسیقی پاپ ایران است که با صدای قدرتمند و دلنشینش، آهنگ های شادی را منتشر کرده است که به دل تمام مخاطبان می نشیند. علاوه بر صدای بی نظیر بهنام بانی ویژگی های ظاهری او نیز بر جذابیت این خواننده افزوده است. یکی از ویژگی های ظاهری بهنام بانی که او را خاص! کرده است سیبیل هایش است. خودش می گوید که به پیشنهاد یکی از دوستانش سیبیل گذاشت و از ابتدا خانواده اش با این موضوع مخالف بوده اند ولی به نظر خودش سیبیل به قیافه او می نشیند و اتفاقا خوب هم از کار در آمد و سبک خاص سیبیل بهنام بانی به نماد وی تبدیل شد.

همکاری بهنام بانی با حامد برادران

اغلب آهنگسازی و تنظیم آهنگ های بهنام بانی را حامد برادران انجام داده است. حامد برادران نقش پررنگی در مشهور شدن بهنام بانی داشته و آهنگ هایی که بهنام بانی با آن ها به شهرت رسید را حامد برادران تنظیم نموده است. کار ترانه سرایی اغلب آثار بهنام بانی نیز بر عهده عاطفه حبیبی بوده است.

آهنگی که بهنام بانی را به محبوبیت رسانید

اولین آهنگ بهنام بانی که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت آهنگ «علاقه خاص» بود. بعد از این آهنگ، بهنام بانی آهنگ «من یه دیوونم» را منتشر کرد که بیشتر مورد توجه قرار گرفت و تقریبا مارکت موسیقی را پر کرد. بهنام بانی نیز این آهنگ را در بین سایر آهنگ هایش بیشتر دوست دارد. اوج آهنگ های بهنام بانی، آهنگ جدید قرص قمر 1 و سپس قرص قمر 2 بود که با صدای دوست داشتنی و قوی بهنام بانی و تنظیم حامد برادران و بهره گیری از آخرین تکنولوژی موسیقی پاپ تولید شد و مورد استقبال زیاد جوانان و طرفداران این خواننده محبوب قرار گرفت.

رکورد دست نیافتنی بهنام بانی در فروش بلیط کنسرت

اولین کنسرت بهنام بانی در 20 مرداد سال 1396 در برج میلاد برگزار شد که به رکورد خیره کننده ای دست یافت. تمام 4100 بلیط کنسرت بهنام بانی در کمتر از 15 دقیقه فروخته شد که در نوع خود یک رکورد محسوب می شد. بهنام بانی پس از این کنسرت، در جزیره قشم، متل قو، چالوس، رشت، آستارا، ساری و خوی و سایر نقاط ایران نیز کنسرت هایی را برپا کرده است.

برای دانلود مجموعه آهنگ های رضا صادقی و بهنام بانی به کجا مراجعه کنیم؟

اگر می خواهید مجموعه کامل آهنگ های رضا صادقی و بهنام بانی را با کیفیت و سرعت بالا دانلود کنید، به شبا موزیک بروید. دانلود آهنگ جدید بهترین خوانندگان ایرانی و خارجی در شبا موزیک با دو کیفیت 128 و 320 در دسترس شماست. هرگونه آهنگ جدید و آهنگ های خاص و کمیاب را می توانید در شبا موزیک دانلود کنید. شبا موزیک یکی از کامل ترین و بهترین سایت برای دانلود آهنگ جدید و همچنین دانلود آهنگ های ریمیکس جدید است و امکان پخش آنلاین این آهنگ ها را برای شما فراهم کرده است. با شبا موزیک بروز باشید.

نوشته موفقیت دو خواننده مشهور؛ در سایه تکنولوژی موسیقی پاپ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.