اپل iOS 18 میزبان ویژگی خلاصه‌سازی و رونویسی صوتی در Notes و Voice Memos خواهد بود

بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده توسط وب‌سایت AppleInsider، نسخه آینده سیستم‌عامل iOS 18 اپل دارای ویژگی‌های جدید رونویسی صوتی مبتنی‌بر هوش مصنوعی این شرکت در برنامه‌های Voice Memos و Notes خواهد بود.

رونویسی صوتی iOS 18 اپل

مارکو ژیوکوویچ از AppleInsider بیان می‌کند:

«افراد مطلع از این موضوع به ما گفته‌اند که اپل درحال کار بر روی خلاصه‌سازی مبتنی‌بر هوش مصنوعی و رونویسی صوتی برای سیستم‌عامل‌های آینده خود است. انتظار می‌رود که ویژگی‌های جدید بهبودهای قابل‌توجهی را در کارایی برای کاربران Notes ،Voice Memos و سایر برنامه‌های اصلی آن ایجاد کند.»

این گزارش ادعا می‌کند که رونوشت‌های ضبط‌شده صوتی در برنامه‌های Voice Memos و Notes در iOS 18 در دسترس خواهند بود. علاوه‌بر این، برنامه Notes ظاهراً می‌تواند خلاصه‌هایی از نکات کلیدی ضبط‌شده توسط هوش مصنوعی را ارائه دهد. همچنین انتظار می‌رود این ویژگی‌ها در iPadOS 18 و macOS 15 نیز گنجانده شوند.

AppleInsider قبلاً گزارش داده بود که برنامه‌های Calendar و Reminders و Calculator and Notes در iOS 18 ادغام می‌شوند و گفته بود که این به‌روزرسانی شامل ویژگی‌های جدید سافاری مانند “Intelligent Search” و “Web Eraser” است.

رونویسی صوتی iOS 18 اپل

رونویسی صوتی iOS 18 اپل

انتظار می‌رود اپل نسخه جدید سیستم‌عامل‌های خود یعنی iOS 18 ،iPadOS 18 ،macOS 15 و سایر به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را در جریان رویداد 2024 WWDC در تاریخ 10 ژوئن/21 خرداد معرفی کند. احتمالاً اولین نسخه‌های بتای این سیستم‌عامل‌ها بلافاصله پس از رویداد اصلی در دسترس اعضای برنامه توسعه‌دهندگان اپل قرار خواهد گرفت. درنهایت انتظار می‌رود نسخه نهایی سیستم‌عامل‌های مذکور در اواخر شهریور یا اوایل مهرماه برای کاربران اپل منتشر شود.

نظر شما درباره ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی اپل در برنامه‌های Notes و Voice Memos چیست؟

نوشته اپل iOS 18 میزبان ویژگی خلاصه‌سازی و رونویسی صوتی در Notes و Voice Memos خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.