سرانجام ChatGPT به iOS 18 می‌آید؟ اپل درحال نهایی‌کردن مذاکرات با OpenAI

بر اساس گزارش جدید بلومبرگ، اپل درحال نهایی‌کردن توافق با OpenAI برای آوردن بخشی از فناوری هوش مصنوعی مولد این شرکت به آیفون در سال جاری است. این گزارش توضیح می‌دهد که با این قرارداد، اپل می‌تواند یک چت‌بات اختصاصی را با پشتیبانی از ChatGPT به‌عنوان بخشی از ویژگی‌های متمرکز بر هوش مصنوعی در iOS 18 ارائه کند.

استفاده از ChatGPT در iOS 18

درحالی‌که اپل همچنان درحال مذاکره با گوگل در مورد احتمال استفاده از Gemini در آیفون است، گزارش امروز بیان می‌کند که اپل به توافق با OpenAI نزدیک شده است.

در این گزارش توضیح داده شده است: «توافق با OpenAI به اپل این امکان را می‌دهد که یک چت‌بات محبوب را به‌عنوان بخشی از مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی این شرکت که قصد دارد ماه آینده از آن رونمایی کند، ارائه دهد. جزئیات بیشتر درباره نحوه عملکرد این ویژگی‌ها و ادغام‌ها درحال‌حاضر نامشخص است.»

مارک گورمن از بلومبرگ می‌گوید:

«افرادی که خواستند نامشان فاش نشود، بیان کرده‌اند که دو طرف درحال نهایی‌کردن شرایط توافق برای استفاده از ویژگی‌های ChatGPT در iOS 18 اپل هستند. اپل همچنین مذاکراتی را با شرکت آلفابت گوگل درباره صدور مجوز چت‌بات Gemini این شرکت انجام داده است. اگرچه این گفتگوها به توافق منتهی نشده است، اما همچنان ادامه دارد.»

این گزارش هشدار می‌دهد که هنوز هیچ تضمینی وجود ندارد که معامله بین اپل و OpenAI به‌زودی اعلام شود.

استفاده از ChatGPT در iOS 18

استفاده از ChatGPT در iOS 18

گزارشی در روز پنجشنبه تأکید کرد که ویژگی‌های هوش مصنوعی iOS 18 تا حدی توسط مراکز داده اپل با تراشه‌های اختصاصی این شرکت تأمین می‌شود. بااین‌حال، اکثر ویژگی‌های هوش مصنوعی iOS 18 به‌طور کامل روی دستگاه کار می‌کنند و به اپل این امکان را می‌دهند تا از مزایای حریم خصوصی و سرعت استفاده کند.

اپل قرار است iOS 18 و ویژگی‌های هوش مصنوعی جدید آن را درجریان 2024 WWDC معرفی کند که با یک رویداد ویژه در تاریخ 10 ژوئن/21 خرداد آغاز می‌شود.

دیدگاه شما پیرامون استفاده از ChatGPT در iOS 18 چیست؟

نوشته سرانجام ChatGPT به iOS 18 می‌آید؟ اپل درحال نهایی‌کردن مذاکرات با OpenAI اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.