وان پلاس Nord CE 4 Lite یک قدم به رونمایی نزدیکتر شد

چندی پیش، شاهد رونمایی OnePlus Nord CE 4 در کشور هند بودیم. به‌زودی برادر ارزان‌قیمت‌تر این تلفن هوشمند معرفی خواهد شد. مدتی است که شایعاتی درباره وان پلاس Nord CE 4 Lite منتشر می‌شود. هم‌اکنون این گوشی موفق به دریافت گواهینامه IMDA سنگاپور شده که شماره مدل آن را نشان می‌دهد.

وان پلاس Nord CE 4 Lite موفق به دریافت گواهینامه IMDA شد

قبل از آنکه به جزئیات به اشتراک گذاشته شده از سوی گواهینامه IMDA برویم، اجازه دهید تا ببینیم درباره OnePlus Nord CE 4 Lite چه می‌دانیم. چندی پیش، گوشی هوشمندی از برند وان پلاس با شماره مدل CPH2621 در میان داده های Eurofins و بنچمارک Geekench مشاهده شده بود. فرض بر این بود که این گوشی OnePlus Nord 4 نام دارد. همچنین یک منبع آگاه نیز ادعا کرده بود که شماره مدل CPH2619 مربوط به Nord CE 4 Lite می‌شود. بر اساس اطلاعات منتشر شده، انتظار داریم که این تلفن هوشمند آینده وان پلاس از تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ برخوردار باشد.

داده های گواهینامه IMDA

البته گواهینامه IMDA وان پلاس Nord CE 4 تأیید می‌کند که این تلفن هوشمند دارای شماره مدل CPH2621 خواهد بود. چندی پیش OnePlus CPH2621 موفق به دریافت تاییدیه Eurofins شده بود. این گوشی هوشمند دارای باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری است. انتظار می‌رود که این دستگاه از شارژ سریع ۸۰ واتی نیز پشتیبانی کند.

لیست داده های بنچمارک Geekench نشان می‌دهد که گوشی دارای شماره مدل CPH2621، از تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ برخوردار خواهد بود. کمی این موضوع عجیب به نظر می‌رسد. زیرا که OnePlus Nord CE 4 با برخورداری از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ عرضه شد. پس چرا باید نسخه لایت این تلفن هوشمند به تراشه قدرتمندتری مجهز شود؟! به نظر می‌رسد که اطلاعات منتشر شده توسط گیک‌بنچ ممکن است نادرست باشد. در این مرحله، تنها می‌توان به داده های گواهینامه Eurofins اعتماد کنیم.

وان پلاس Nord CE 4 با تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 و شارژ 100 واتی رسماً معرفی شد

بنابراین تقریباً مطمئن هستیم که وان پلاس Nord CE 4 Lite دارای باتری ۵,۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بوده و از شارژ سریع ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

نظر شما درباره این گوشی هوشمند میان‌رده آینده وان پلاس چییست؟

نوشته وان پلاس Nord CE 4 Lite یک قدم به رونمایی نزدیکتر شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.