مشخصات iQOO Neo 9s Pro و تبلت iQOO Pad 2 Pro فاش شد: دو دستگاه جدید با تراشه پرچمدار مدیاتک

آیکو آماده می‌شود تا از محصولات جدید خود در ماه جاری میلادی رونمایی کند. افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، مشخصات کامل گوشی هوشمند iQOO Neo 9s Pro و تبلت iQOO Pad 2 Pro را به اشتراک گذاشته است.

مشخصات iQOO Neo 9s Pro: نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و شارژر ۱۲۰ وات

در ابتدا به سراغ مشخصات iQOO Neo 9s Pro می‌رویم. با توجه به اطلاعات منتشر شده، این تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی با رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتزی و وضوح 1.5K خواهد بود. این نمایشگر دارای فناوری LTPO بوده که می‌تواند رفرش‌ریت را به طور خودکار برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی، تنظیم کند.

iQOO Neo 9s Pro

تراشه پرچمدار مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس نیروی پردازشی مورد نیاز iQOO Neo 9s Pro را تامین خواهد کرد. این گوشی حداکثر با ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5X و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 قابل تهیه خواهد بود. دو لنز دوربین در قاب پشتی این تلفن هوشمند قرار می‌گیرد که هر دو وضوح ۵۰ مگاپیکسلی دارند. برای دوربین سلفی این دستگاه نیز، از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد.

انتظار می‌رود iQOO Neo 9s Pro دارای باتری پرظرفیت ۵,۱۶۰ میلی‌آمپری باشد. این گوشی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند می‌توان به سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش، موتور ویبره خطی X محور، مادون قرمز و NFC اشاره کرد.

درباره تبلت iQOO Pad 2 Pro چه می‌دانیم؟

نگاهی به مشخصات تبلت iQOO Pad 2 Pro می‌اندازیم. گفته می‌شود که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۱۳ اینچی LCD با وضوح 3.1K و رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتزی خواهد بود. مانند Neo 9s Pro، تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس به عنوان قلب تپنده این تبلت در نظر گرفته شده است. iQOO Pad 2 Pro حداکثر با ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5X و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 به دست کاربران می‌رسد.

دوربین اصلی موجود در قاب پشتی وضوح ۱۳ مگاپیکسلی داشته و احتمالا برای دوربین سلفی نیز، از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی استفاده شده است. این تبلت از باتری بزرگ ۱۱,۵۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و انتظار می‌رود که از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی کند.

گوشی های iQOO Z9 و iQOO Z9x با تراشه اسنپدراگون و باتری پرظرفیت معرفی شدند

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، تبلت آینده آیکو دارای یک سیستم صوتی قدرتمند با ۸ اسپیکر بوده که یک تجربه صوتی واقعاً فراگیر را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. گفته می‌شود که iQOO Pad 2 Pro فاقد سنسور اثرانگشت خواهد بود.

نظر شما درباره این دو دستگاه جدید با تراشه پرچمدار مدیاتک Dimensity 9300 Plus چیپست؟

نوشته مشخصات iQOO Neo 9s Pro و تبلت iQOO Pad 2 Pro فاش شد: دو دستگاه جدید با تراشه پرچمدار مدیاتک اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.