طراحی اکسپریا 1 VI سونی و مشخصات کامل این گوشی فاش شد

انتظار می‌رود سونی گوشی هوشمند پرچمدار اکسپریا 1 VI را در رویداد 17 می/28 اردیبهشت خود رونمایی کند. درحالی‌که ما در چند هفته گذشته اطلاعاتی را در مورد این دستگاه شنیده‌ایم، امروز طراحی نهایی پرچمدار آینده سونی درکنار مشخصات کامل آن فاش شده است.

طراحی و مشخصات اکسپریا 1 VI سونی

جای تعجب نیست که Xperia 1 VI از پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 3 قدرت می‌گیرد. این گوشی با دوربین فوق‌عریض 16 میلی‌متری، دوربین اصلی 24 میلی‌متری (48 میلی‌متری با زوم کراپ 2 برابر) و دوربین زوم پریسکوپی 85-170 میلی‌متری عرضه می‌شود.

اکسپریا 1 VI سونی

اکسپریا 1 VI سونی

دوربین زوم فاصله کانونی بیشتر از Xperia 1 V دارد که حداکثر 125 میلی‌متر است، اما سایر مشخصات دوربین یکسان به‌نظر می‌رسند. دوربین اصلی Xperia 1 VI از عکاسی ماکرو پشتیبانی می‌کند و سونی ادعا می‌کند که کیفیت تصویر باید با دوربین‌های “فول سایز” این شرکت رقابت کند.

انقلاب بزرگ سونی اما، در نرم‌افزار خواهد بود و پس از سال‌ها داشتن چندین اپلیکیشن دوربین، این بار تنها یک اپلیکیشن دوربین جدید با الهام از دوربین‌های سری آلفا سونی وجود خواهد داشت.

سونی Xperia 1 VI همچنین دارای “فناوری تخمین ژست انسانی” است که از سری آلفا به‌عاریت گرفته شده است و به شما امکان می‌دهد روی سوژه‌ها فوکوس کنید حتی زمانی که آن‌ها چهره‌های مبهم دارند. همچنین قرار است یک برنامه جدید Video Creator وجود داشته باشد که تولید ویدیو را ساده می‌کند.

اکسپریا ۱ مارک ۶ سونی جک هدفون 3.5 میلی‌متری را نگه می‌دارد و ظاهراً بلندگوهای آن باس و وضوح بیشتری ارائه می‌کند. این گوشی دارای شیشه مات در پنل پشتی خود است و در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای پلاتینیوم موجود خواهد بود.

ظاهراً نسبت‌تصویر گسترده‌تر نمایشگر 19.5:9 خواهد بود و پنل 1.5 برابر روشن‌تر از Xperia 1 V است. البته این پنل نیز دارای رفرش‌ریت متغیر نیز است که از 1 هرتز تا 120 هرتز با نرخ نمونه‌برداری لمسی 240 هرتز خواهد بود.

گفته می‌شود ظرفیت باتری این گوشی 5000 میلی‌آمپرساعت است و برخی از فناوری‌های ارتقایافته سلامت باتری داخلی، ظاهراً طول عمر باتری را تا چهار سال افزایش می‌دهد. این گوشی از شارژ بی‌سیم و شارژ بی‌سیم معکوس نیز پشتیبانی می‌کند.

در برخی مناطق منتخب، اگر Xperia 1 VI را خریداری کنید، یک سال پخش رایگان فیلم Sony Pictures و همچنین حداکثر پنج عنوان فیلم بازسازی‌شده با ویدیوی IMAX و صدای DTS را دریافت خواهید کرد که همگی برای این گوشی بهینه خواهند شد.

نظر شما درباره اکسپریا 1 VI سونی چیست؟

نوشته طراحی اکسپریا 1 VI سونی و مشخصات کامل این گوشی فاش شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.