سری گلکسی S24 سامسونگ از نمایشگر پیشرفته‌ اولد M13 استفاده خواهد کرد

سامسونگ رسما تائید کرده که گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S24 خود را ضمن برگزاری رویداد آینده Galaxy Unpacked در روز 17 ژانویه (27 دی ماه) معرفی خواهد شد. این مراسم در ایالات‌متحده برگزار می‌شود.

در عین‌حال یک افشاگر مشهور با شناسه Ice Universe، اطلاعات پیش‌تر لو رفته مبنی بر به‌کارگیری نمایشگرهای اولد جدید موسوم به M13 در سری گلکسی S24 را تائید کرده است. این نمایشگرها به لحاظ مواد اولیه مورد استفاده با پنل‌های موجود در گوشی‌های سال گذشته سامسونگ شامل سری گلکسی S23، گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 تفاوت دارند.

همچنین اکنون مشخص شده که شرکت LG Chem به‌عنوان تامین‌کننده جدید ماده کاربردی A-ETL انتخاب شده است. A-ETL یک ماده کاربردی است که کارآیی و روشنایی نمایشگر را ارتقاء می‌دهد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها گوشی گلکسی S24 اولترا سامسونگ از پلتفرم موبایلی اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام و نمایشگری با رزولوشن 2K و حداکثر روشنایی 2600 شمع بر مترمربع بهره خواهد برد. این گوشی هوشمند در کنار دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی خود از 2 لنز تله‌فوتو با قابلیت بزرگنمایی 3 و 5 برابری نیز استفاده خواهد کرد.

بایستی یادآور شد که Ice Universe پیش‌تر برای نخستین بار درباره روند جدید طراحی گوشی‌های هوشمند با نمایشگر آبشاری، نمایشگر ناچدار آیفون X، طراحی جدید آیفون 14 با حفره داینامیک آیلند و سنسورهای تصویربرداری 200 مگاپیکسلی مختلف به‌طور دقیق صحبت کرد.

نوشته سری گلکسی S24 سامسونگ از نمایشگر پیشرفته‌ اولد M13 استفاده خواهد کرد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.