ویوو V30e با نمایشگر خمیده و باتری ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری معرفی شد

ویوو V30e با تراشه اسنپدراگون و باتری پرظرفیت در کشور هند معرفی شد. این گوشی جانشین Vivo V29e می‌شود که در سال گذشته میلادی رونمایی شده بود. این تلفن هوشمند جدید طراحی متفاوتی نسبت به سایر اعضای سری V30 دارد. Vivo V30e با گوشی هایی مانند Redmi Note 13 Pro شیائومی و Realme 12 Pro به رقابت خواهد پرداخت.

ویوو V30e با تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ رونمایی شد

در قاب پشتی ویوو V30e شاهد قرارگیری یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل هستیم. این گوشی در رنگ های زرشکی و آبی (متمایل به سبز) به دست کاربران خواهد رسید. این دستگاه دارای استاندارد IP64 بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. Vivo V30e از یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با رزولوشن FullHD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. سنسور اثرانگشت نیز در زیر نمایشگر قرار دارد.

Vivo V30e 5G

دو لنز دوربین در قاب پشتی Vivo V30e قرار دارد. دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX882 به همراه لرزشگیر اپتیکال (OIS) برخوردار است. دوربین اولتراواید نیز به سنسور ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. این گوشی دارای ویژگی Aura Light بوده که نور فلاش LED را با کیفیت استودیویی، برای عکسبرداری در نور کم، در اختیار کاربران قرار خواهد داد. در قسمت جلویی نیز شاهد یک دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی با فناوری فوکوس خودکار هستیم.

تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ نیروی پردازشی مورد نیاز ویوو V30e را تامین می‌کند. این گوشی با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به دست کاربران خواهد رسید. این تلفن هوشمند از باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری Funtouch OS 14 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

قیمت Vivo V30e

مطابق با گزارش Gizmochina، نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی Vivo V30e با قیمت ۲۷,۹۹۹ روپیه (۳۳۵ دلار) عرضه می‌شود. نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی این دستگاه نیز با قیمت ۲۹,۹۹۹ روپیه (۳۵۹ دلار) به دست کاربران می‌رسد.

ویوو V30 Pro با تراشه Dimensity 8200 و چهار دوربین 50 مگاپیکسلی Zeiss معرفی شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند میان‌رده جدید ویوو چیست؟

نوشته ویوو V30e با نمایشگر خمیده و باتری ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.