اپل واچ اولترا ۳ تقریبا هیچ گونه ارتقاء سخت افزاری‌ نخواهد داشت

هنگامی که اپل واچ اولترا ۲ معرفی شد، بیشتر شبیه یک ارتقاء ساده بود تا یک محصول انقلابی و میزبان تغییرات محدودی در سخت‌افزار خود شد. اما اینطور که بنظر می‌رسد، اپل واچ اولترا ۳، پا را از این فراتر گذاشته و تقریبا هیچ گونه ارتقاء سخت افزاری‌ نخواهد داشت.

در ابتدا، کارشناسان مردد بودند که اپل بخواهد در سال ۲۰۲۴، نسخه‌ای جدید از ساعت هوشمند گران قیمت خود معرفی کند. اما تحلیلگر زنجیره تأمین محصولات اپل، مینگ چی کو در مصاحبه با MacRumors، ادعا می‌کند که اپل قصد دارد نسل سوم اپل واچ اولترا را در سال جاری معرفی کند. همچنین کو معتقد است که مدل جدید در مقایسه با نسخه قبلی تقریبا هیچ گونه ارتقاء سخت افزاری را تجربه نخواهد کرد.

تحلیلگر مورد بحث، اشاره‌ای به راهکار اپل جهت ترقیب کاربران برای خرید ساعت جدید خود نمی‌کند. اما استفاده از لفظ «تقریبا»، ما را تا حدودی برای دیدن ارتقاء در مشخصات اپل واچ اولترا ۳، امیدوار نگه می‌دارد.

اپل واچ اولترا ۳

اپل واچ اولترا ۳، زیر سایه برادر کوچک‌تر خود خواهد رفت

بنظر می‌رسد که اپل واچی که قرار است امسال بیشترین توجه را از طرف کوپرتینویی‌ها دریافت کند، اپل واچ ایکس خواهد بود. شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه این محصول قرار است بزرگترین باز طراحی خود را طی سال‌های اخیر تجربه کند. یکی از این تغییرات، بروزرسانی نحوه اتصال بند‌ها به ساعت می‌باشد. مکانیسم جدید احتمالا بجای سیستم کشیدن و قفل شدن(slide and lock) از یک اتصال آهن‌ربایی استفاده کند.

نظر شما چیست؟ آیا فکر می‌کنید اپل می‌تواند با مدل بعدی اپل واچ اولترا، توجه خریداران را جلب کند؟

نوشته اپل واچ اولترا ۳ تقریبا هیچ گونه ارتقاء سخت افزاری‌ نخواهد داشت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.