آنر 200 پرو با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 در راه است

بر اساس شنیده‌ها برند آنر سرگرم توسعه گوشی‌های سری آنر 200 جهت عرضه در بازار چین است. دو گوشی آنر با شماره مدل‌های ELP-AN00 و ELI-AN00 اخیرا موفق به دریافت گواهینامه از آژانس‌ رگولاتوری 3C چین شده‌اند.

با توجه به اطلاعات فاش شده این دستگاه‌ها جزو سری آنر 200 بوده و احتمالا طی ماه مه معرفی خواهند شد. اکنون اطلاعات جدیدی منتشر شده که نوع تراشه‌های مورد استفاده در این دو گوشی را فاش می‌کنند. بر این اساس سری آنر 200 احتمالا از تراشه‌های سری اسنپدراگون 8 استفاده خواهد کرد.

گواهینامه 3C برای گوشی‌های آنر 200 و آنر 200 پرو نشان می‌دهد که هر دو دستگاه احتمالا از فناوری شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی خواهند کرد. در حال حاضر به دو شماره مدل ELP-AN00 و ELI-AN00 اشاره شده است. در مقطع کنونی مشخص نیست که کدام شماره مدل متعلق به مدل استاندارد بوده و کدام شناسه به مدل پرو تعلق دارد.

با توجه به محتوای اسناد 3C می‌توان ادعا کرد که هر دو مدل احتمالا از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می‌کنند. اطلاعات مختلف فاش شده نشان می‌دهند که مدل‌های دوگانه سری آنر 200 مجهز به پنل اولد با طراحی خمیده در هر 4 طرف و رزولوشن 1.5K خواهند بود.

یک افشاگر با شناسه Teme مدعی شده که مدل پرو از ماژول دوربین سلفی دوگانه درون یک حفره بیضی‌شکل بهره خواهد برد. دوربین اصلی و لنز تله‌فوتو تعبیه شده روی پنل پشتی احتمالا از گشودگی دیافراگم متغیر و قابلیت OIS پشتیبانی خواهند کرد.

گواهینامه 3C برای سری آنر 200

یک افشاگر دیگر مدعی شده که مدل استاندارد آنر 200 مجهز به تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 خواهد بود؛ در حالی‌که مدل پرو از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده خواهد کرد.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که گوشی‌های آنر 100 و آنر 100 پرو که در ماه نوامبر سال 2023 معرفی شدند؛ به‌ترتیب از تراشه‌های اسنپدراگون 7 نسل 3 و اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده می‌کنند. همین افشاگر ادعا می‌کند که طراحی ماژول دوربین پشتی سری آنر 200 به‌طور قابل‌توجهی دستخوش تغییر خواهد شد.

نوشته آنر 200 پرو با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 در راه است اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.