عملکرد اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در آخرین لیست AnTuTu از دیمنسیتی ۹۳۰۰ مدیاتک بهتر است

لیست های جدید بنچمارک AnTuTu منتشر شده که شامل ۱۰ گوشی برتر پرچمدار و میان‌رده (در ماه آوریل) است. مانند ماه گذشته، باز هم ROG Phone 8 Pro ایسوس با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در صدر لیست پرچمداران خودنمایی می‌کند. قدرتمندترین گوشی مجهز به مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰، در جایگاه پنجم دیده می‌شود. به نظر می‌رسد که عملکرد اسنپدراگون ۸ نسل ۳ (حداقل در آخرین لیست AnTuTu) بهتر از دیمنسیتی ۹۳۰۰ مدیاتک است.

اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در صدر لیست بنچمارک AnTuTu مشاهده شد

در لیست گوشی‌های پرچمدار AnTuTu در ماه مارس، شاهد تغییراتی بودیم. مدیاتک سرانجام توانست پس از چندین ماه صدرنشینی کوالکام بر جایگاه اول بنچمارک AnTuTu پایان دهد. اما به نظر می‌رسد که عملکرد اسنپدراگون ۸ نسل ۳ همچنان آنقدر خوب است که بتواند دوباره در صدر جدول لیست پرچمداران AnTuTu قرار گیرد.

لیست ۱۰ گوشی برتر پرچمدار ماه آوریل بنچمارک AnTuTu

ایسوس ROG Phone 8 Pro، با برخورداری از تراشه Snapdragon 8 Gen 3 موفق به تصاحب جایگاه اول لیست پرچمداران بنچمارک AnTuTu شده است. این گوشی توانسته در ماه آوریل به طور میانگین موفق به کسب امتیاز ۲,۱۲۰,۲۱۰ شود. قدرتمندترین گوشی مجهز به تراشه مدیاتک Dimensity 9300، ویوو X100 Pro است که در رتبه پنجم دیده می‌شود. این تلفن هوشمند امتیاز ۲,۰۵۵,۹۸۷ را کسب کرده است.

کوالکام حتی در لیست گوشی های میان‌رده بنچمارک AnTuTu نیز صدرنشین است

مطابق با گزارش منبع، تفاوت زیادی بین عملکرد این دو گوشی پرچم‌دار دیده نمی‌شود. اما صدرنشینی Rog Phone 8 Pro نشان می‌دهد دستگاه های مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۳ با گذشت زمان بهتر شدند. به سراغ لیست گوشی های میان‌رده می‌رویم. OnePlus Ace 3V با تراشه Snapdragon 7 Plus Gen 3 موفق به ثبت امتیاز ۱,۴۴۱,۸۷۰ شده است. این دستگاه در جایگاه اول لیست AnTuTu قرار دارد. Redmi K70E با برخورداری از تراشه Dimensity 8300 Ultra مدیاتک موفق به کسب میانگین امیتاز ۱,۳۷۸,۹۵۳ شده و رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

لیست ۱۰ گوشی برتر میان‌رده بنچمارک AnTuTu ماه آوریل

باز هم تفاوت زیادی بین عملکرد این دو گوشی میان‌رده قابل مشاهده نیست. اما برتری اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ بر دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا مدیاتک، نشان می‌دهد که کوالکام واقعاً یک تراشه «متمرکز بر عملکرد» در بخش میان‌رده دارد.

در ادامه اما نیاز است همیشه توجه داشته باشید که امتیازات ثبت شده توسط بنچمارک ها همه چیز نیستند. در حالی که باید هنگام خرید یک تلفن هوشمند جدید به امتیازات بنچمارک آن نیز توجه کنید؛ اما نیاز است که پرفورمنس واقعی، دوربین، باتری، نمایشگر و موارد دیگر را نیز در نظر بگیرید.

ویوو X100s در بنچمارک AnTuTu امتیازی بیش از ۲.۳ میلیون را ثبت کرد

نظر شما چیست؟ شما کدام تراشه را ترجیح می‌دهید؟

نوشته عملکرد اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در آخرین لیست AnTuTu از دیمنسیتی ۹۳۰۰ مدیاتک بهتر است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.