آنر ۲۰۰ و آنر ۲۰۰ پرو با تراشه های قدرتمند اسنپدراگون از راه می‌رسند

گفته می‌شود آنر در حال کار بر روی سری Honor 200، برای عرضه این گوشی های هوشمند در بازار چین است. دو تلفن هوشمند جدید آنر با شماره مدل های ELP-AN00 و ELI-AN00، موفق به دریافت گواهینامه 3C شده‌اند. اطلاعات فاش شده جدید، تراشه های درنظرگرفته‌شده برای آنر ۲۰۰ و آنر ۲۰۰ پرو را نشان می‌دهد. این دو دستگاه از چیپست های قدرتمند کوالکام بهره‌مند خواهند بود.

آنر ۲۰۰ و ۲۰۰ پرو از تراشه های قدرتمند اسنپدراگون برخوردار خواهند بود

دو گوشی جدید آنر در میان داده های گواهینامه 3C چین ظاهر شده‌اند. گفته می‌شود که این دو دستگاه متعلق به سری Honor 200 خواهند بود. تأییدیه 3C نشان می‌دهد که Honor 200 و Honor 200 Pro (دارای شماره مدل های ELP-AN00 و ELI-AN00) از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کنند. هنوز مشخص نیست که کدام شماره مدل مربوط به نسخه استاندارد بوده و کدام مربوط به نسخه پرو می‌شود. در هر صورت، گواهی 3C تأیید می‌کند که هر دو دستگاه از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهند کرد.

داده های گواهینامه 3C

گزارش های دیگر، ادعا می‌کنند که Honor 200 دارای یک صفحه نمایش OLED با چهار لبه خمیده و رزولوشن 1.5K خواهد بود. ادعا شده که مدل Pro از دوربین سلفی دوگانه برخوردار بوده که درون یک پانچ هول کپسولی شکل قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی موجود در قاب پشتی احتمالا دارای فناوری دیافراگم متغیر و لرزشگیر اپتیکال (OIS) خواهد بود.

افشاگر دیگری ادعا می‌کند که آنر ۲۰۰ از تراشه Snapdragon 8s Gen 3 بهره‌مند خواهد بود. انتظار می‌رود که نسخه پرو نیز به تراشه Snapdragon 8 Gen 3 مجهز می‌شود. آنر ۱۰۰ و آنر ۱۰۰ پرو که در نوامبر ۲۰۲۳ معرفی شدند، به‌ترتیب از تراشه های اسنپدراگون ۷ نسل ۳ و اسنپدراگون ۸ نسل ۲ برخوردار بودند. در گزارش های اخیر اشاره شده است که طراحی ماژول دوربین سری Honor 200 Pro تغییرات قابل توجهی نسبت به نسل قبل خواهد داشت.

آنر 200 لایت 5G با تراشه دیمنسیتی 6080 و دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی شد

نظر شما درباره این دو گوشی هوشمند آینده Honor چیست؟

نوشته آنر ۲۰۰ و آنر ۲۰۰ پرو با تراشه های قدرتمند اسنپدراگون از راه می‌رسند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.