اساسینز کرید میراژ برای آیفون و آیپد در تاریخ 17 خرداد 1403 منتشر خواهد شد

یوبیسافت امروز اعلام کرد که عنوان اساسینز کرید میراژ (Assassin’s Creed Mirage) از تاریخ 6 ژوئن/17 خرداد در اپ استور برای آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس و همچنین مدل‌های آیپد ایر و آیپد پرو مجهز به تراشه M1 یا جدیدتر در دسترس خواهد بود.

اساسینز کرید میراژ برای آیفون و آیپد

Assassin’s Creed Mirage را از هم‌اکنون می‌توانید در اپ استور پیش‌سفارش کنید، اما تاریخ انتشار آن همان‌طور که در اطلاعیه یوبیسافت آمده است، 17 خردادماه می‌باشد. یوبیسافت می‌گوید بازی به‌مدت 90 دقیقه رایگان خواهد بود و کاربران می‌توانند با یک خرید درون برنامه‌ای 49.99 دلاری، قفل نسخه کامل را در آیفون و آیپد باز کنند.

یوبیسافت همچنین می‌گوید نسخه‌های آیفون و آیپد Assassin’s Creed Mirage همان تجربه نسخه کنسولی را ارائه می‌کنند، اما با کنترل‌های لمسی.

اساسینز کرید میراژ برای آیفون و آیپد

اساسینز کرید میراژ برای آیفون و آیپد

در توضیحات این بازی در صفحه اپ استور آمده است:

«در Assassin’s Creed® Mirage، شما در نقش باسیم به بازی می‌پردازید، یک دزد خیابانی حیله‌گر با دیدهای کابوس‌وار که به‌دنبال پاسخ و عدالت است. پس از یک عمل انتقام‌جویانه، باسیم از بغداد فرار می‌کند و به یک سازمان باستانی با نام The Hidden Ones می‌پیوندد. همان‌طور که او آیین‌های اسرارآمیز و اصول قدرتمند آن‌ها را می‌آموزد، توانایی‌های منحصربه‌فرد خود را بهبود می‌بخشد، ماهیت واقعی خود را کشف می‌کند و به یک Creed جدید می‌رسد؛ اعتقادی که سرنوشت او را به‌گونه‌ای تغییر می‌دهد که هرگز تصورش را نمی‌کرد.»

Assassin’s Creed Mirage اولین بار در ماه اکتبر برای ایکس باکس، پلی‌استیشن و ویندوز منتشر شد.

با تراشه A17 Pro، آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس از ری‌تریسینگ با شتاب سخت‌افزاری و سایه‌دهی پشتیبانی می‌کنند که امکان رندر گرافیکی بهتر در بازی‌ها را فراهم می‌کند. این ارتقای سخت‌افزاری امکان اجرای بازی‌های AAA بیشتری مانند چندین عنوان Resident Evil و Death Stranding Director’s Cut را در آیفون فراهم کرده است.

نظر شما درباره انتشار اساسینز کرید میراژ برای قدرتمندترین آیفون و آیپدهای اپل چیست؟

نوشته اساسینز کرید میراژ برای آیفون و آیپد در تاریخ 17 خرداد 1403 منتشر خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.