قیمت پیکسل 8a احتمالا مشابه نسل قبل خواهد بود

انتظار می‌رود که Pixel 8a در رویداد سالانه توسعه‌دهندگان Google I/O (که از ۲۵ اردیبهشت آغاز خواهد شد) رونمایی شود. تقریباً تمام اطلاعات این گوشی هوشمند آینده گوگل به بیرون درز کرده است. چندی پیش نیز پوستر های تبلیغاتی این دستگاه فاش شد. در حالی که دو هفته تا رونمایی پیکسل 8a باقی مانده، اما اطلاعات جدیدی درباره قیمت این تلفن هوشمند به بیرون درز کرده است.

نسخه پایه Pixel 8a با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه خواهد شد

افشاگر معروف اطلاعات، Onleaks، قیمت پیکسل 8a را به اشتراک گذاشته است. پوستر های تبلیغاتی این گوشی که چندی پیش به بیرون درز کرد، توجهات را به سوی این تلفن هوشمند آینده گوگل جلب کرده است. توجه کاربران به سوی Pixel 8a جلب شده، زیرا که این دستگاه موفق به دریافت ۷ سال آپدیت سیستم عامل (مانند پیکسل ۸ و ۸ پرو) خواهد شد. دوربین این تلفن هوشمند دارای ویژگی های هوش مصنوعی از جمله Best Take، Audio Magic Eraser و Night Sight و همچنین ویژگی های دیگری مانند Live Translate و Circle to Search خواهد بود. Pixel 8a موفق به کسب استاندارد IP67 شده که نشان‌دهنده مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است.

Pixel 8a

با وجود تمام این ویژگی ها و ارتقاء های قابل توجه، به نظر می‌رسد که قیمت پیکسل 8a مشابه نسل قبل خواهد بود. البته پیش از این گزارش شده بود Pixel 8a با قیمت حدود ۱۸ درصد گران‌تر از نسل قبل به دست کاربران خواهد رسید. اما طبق گفته Onleaks، نسخه پایه Pixel 8a (دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی) با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه می‌شود. ادعا شده که نسخه ۲۵۶ گیگابایتی این تلفن هوشمند نیز با قیمت ۵۵۹ دلار قابل تهیه خواهد بود. این بدان معناست که قیمت آن برابر با پیکسل 7a است. شایان ذکر است که این قیمت برای بازار ایالات متحده بوده و احتمالا Pixel 8a در مناطق دیگر، با قیمت های متفاوتی عرضه خواهد شد.

گوگل دوربین پیکسل 8a را با عنوان “AI-mazing” تبلیغ می‌کند + ۷ سال آپدیت سیستم عاملی

اگر این ادعا درست باشد و Pixel 8a علیرغم تمام ویژگی های هوش مصنوعی و ارتقاء های صفحه نمایش، پردازنده و باتری، با قیمت مشابه نسل قبل عرضه شود؛ قطعاً کاربران گوشی های پیکسل از آن استقبال می‌کنند. همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، این گوشی تلفن هوشمند میان‌رده آینده به گوگل در رنگ های سبز نعنایی، آبی و مشکی عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره Pixel 8a گوگل چیست؟

نوشته قیمت پیکسل 8a احتمالا مشابه نسل قبل خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.