نسل جدید اپل پنسل دارای موتور هپتیک و ژست‌ های حرکتی جدید خواهد بود

اپل قصد دارد در کنار آیپد پروها و ایرهای جدید، در روز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ نسل جدید اپل پنسل و مجیک کیبورد را هم معرفی کند.

مارک گرمن در این باره گزارش می‌دهد که اپل پنسل جدید برای اولین بار دارای بازخورد هپتیک خواهد بود. این ویژگی می‌تواند تجربه کار با قلم را بسیار طبیعی‌تر کند.

با وجود اینکه جزئیات زیادی در دسترس نیست اما می‌توان تصور کرد که شدت بازخورد هپتیک با توجه به ابزاری که در محیط نرم‌افزار استفاده می‌کنید متفاوت خواهد بود.

اپل پنسل

علاوه بر این، نسل جدید اپل پنسل میزبان ژست‌های حرکتی جدیدی خواهد بود. یکی از این ژست‌ها «فشردن» قلم خواهد بود که می‌تواند یک منوی تنظیمات را با توجه به نرم‌افزار مورد استفاده کاربر، فرا بخواند. به عنوان مثال می‌توانید با استفاده از حرکت فشردن،یک شکل، استیکر و یا متن دلخواه خود را به بوم اضافه کنید.

در کنار لوازم جانبی جدید، اپل قصد دارد در مراسم پیش رو سخت‌افزار آیپد‌های خود را برای اولین بار بعد از ۱۸ ماه بروزرسانی کند. سری بعد آیپد پرو به صفحه نمایش‌های OLED مجهز خواهند شد. سری آیپد ایر نیز برای اولین بار دارای یک مدل ۱۲.۹ اینچی خواهد بود.

نظر شما درباره مراسم آتی اپل چیست؟

نوشته نسل جدید اپل پنسل دارای موتور هپتیک و ژست‌ های حرکتی جدید خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.