گوشی HMD Vibe با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ معرفی شد: فقط ۱۵۰ دلار

برند HMD، علاوه بر گوشی های سری Pulse از تلفن هوشمند مقرون‌به‌صرفه دیگری با نام HMD Vibe رونمایی کرد. این گوشی در بازار ایالات متحده عرضه خواهد شد. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات «اچ ام دی وایب» بیندازیم.

گوشی هوشمند HMD Vibe با نمایشگر ۹۰ هرتزی و باتری ۴,۰۰۰ میلی‌آمپری معرفی شد

گوشی HMD Vibe برای کسانی است که نمی‌خواهند بودجه زیادی را صرف خرید یک گوشی هوشمند کنند. زبان طراحی این دستگاه مشابه سری HMD Pulse بوده و دو لنز در ماژول دوربین مستطیلی شکل این تلفن هوشمند دیده می‌شود. بدنه HMD Vibe از جنس پلی کربنات ساخته شده است.

HMD Vibe

قیمت اچ ام دی وایب تنها ۱۵۰ دلار بوده و از ماه می، در ایالات متحده به فروش خواهد رسید. کاربران می‌توانند این گوشی را از طریق وب‌سایت HMD و فروشندگانی مانند Best Buy، Amazon و… خریداری کنند. از آنجایی که HMD تصمیم گرفته این تلفن هوشمند را در بازار آمریکا عرضه کند، احتمال عرضه آن در بازار هایی مانند هند بسیار کم است.

مشخصات اچ ام دی وایب

به سراغ مشخصات HMD Vibe می‌رویم. این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی با رزولوشن HD+ و رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی است. دوربین سلفی درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود. تراشه Snapdragon 680 کوالکام با پردازنده گرافیکی Adreno وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این تلفن هوشمند را بر عهده دارد. HMD Vibe با ۶ گیگابایت حافظه رم (به علاوه ۴ گیگابایت رم مجازی) و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل تهیه خواهد بود. این دستگاه از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی می‌کند.

اچ ام دی وایب

گوشی HMD Vibe از باتری ۴,۰۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژر ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این تلفن هوشمند از درگاه USB Type-C برخوردار است. برای دوربین اصلی اچ ام دی Vibe از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی استفاده شده و دوربین دوم، که از نوع تشخیص عمق است، از سنسور ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین سلفی این دستگاه وضوح ۵ مگاپیکسلی دارد.

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، اچ ام دی وایب دارای استاندارد IP52 بوده و تا حدی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود. این تلفن هوشمند از شبکه 4G LTE، بلوتوث ۵.۰ و GPS پشتیبانی می‌کند. نکته عجیب، فقدان سنسور اثرانگشت در HMD Vibe است. در عوض کاربران می‌توانند از قابلیت تشخیص چهره برای بازکردن قفل صفحه این دستگاه استفاده کنند.

سری گوشی‌های پالس برند HMD با ۳ عضو رسما معرفی شد

نظر شما درباره این گوشی هوشمند اقتصادی HMD چیست؟

نوشته گوشی HMD Vibe با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ معرفی شد: فقط ۱۵۰ دلار اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.