سامسونگ گلکسی زد فولد 6 با حداقل 5 مدل رنگی مختلف عرضه خواهد شد

تا موعد رونمایی از گوشی‌های تاشو نسل آینده سامسونگ تنها 3 ماه دیگر زمان باقی مانده است. از چند هفته قبل اعلام شد که سامسونگ رویداد آینده گلکسی آنپکد خود را در اوایل ماه جولای برگزار خواهد کرد. اکنون پیش از معرفی رسمی گلکسی زد فولد 6 جزئیات مربوط به مدل‌های رنگی و ظرفیت حافظه این گوشی فاش شده است.

گلکسی زد فولد 6 در دو مدل رنگی جدید عرضه می‌شود. این گوشی تاشو با حداقل 5 مدل رنگی مختلف شامل مشکی (Crafted Black)، صورتی (Light Pink)، سورمه‌ای (Navy)، نقره‌ای (Silver Shadow) و سفید (White) در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

یکی از دست‌اندرکاران حوزه صنعت با نام راس یانگ ادعا کرده که مدل‌های رنگی مشکی و سفید در تعداد کمتری تولید و عرضه خواهند شد. بنابراین این دستگاه‌ها احتمالا به‌طور انحصاری در بسترهای آنلاین عرضه خواهند شد. همچنین به گفته این تحلیل‌گر، گلکسی زد فولد 6 در مدل‌هایی با حافظه داخلی 256 گیگابایتی، 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی تولید می‌شود.

بر اساس برخی شایعات، گلکسی زد فولد 6 به لحاظ طراحی با تغییرات قابل‌توجهی نسبت به گلکسی زد فولد 5 معرفی خواهد شد. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که این گوشی از بدنه‌ای با طراحی باریک‌تر، عریض‌تر و کوتاه‌تر از نسل قبل بهره خواهد برد. در نتیجه استفاده از نمایشگر خارجی در وضعیت بسته تسهیل خواهد شد.

کاربران همواره از باریک بودن بیش از اندازه گوشی‌های سری گلکسی زد فولد سامسونگ برای تایپ کردن هنگام قرارگیری در وضعیت بسته انتقاد کرده‌اند. کارشناسان امیدوارند که سامسونگ با بهبود طراحی گوشی تاشو کتابی‌شکل آینده خود بر این مشکل غلبه نماید.

بر اساس پیش‌بینی‌ها گلکسی زد فولد 6 همانند مدل نسل قبلی خود از سیستم دوربین پشتی سه‌گانه شامل سنسورهای 50، 12 و 10 مگاپیکسلی یهره خواهد برد. این دستگاه احتمالا دارای باتری بزرگ‌تری بوده و در نتیجه از شارژدهی باتری طولانی‌تری برخوردار خواهد بود. از جنبه نرم‌افزاری نیز گلکسی زد فولد 6 احتمالا با سیستم‌عامل اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.1.1 عرضه شده و از به‌روزرسانی‌های اندروید برای مدت 7 سال بهره‌مند خواهد شد.

نوشته سامسونگ گلکسی زد فولد 6 با حداقل 5 مدل رنگی مختلف عرضه خواهد شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.