جزئیات رنگ‌بندی و حافظه گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ لو رفت

انتظار داریم طی ماه‌های آینده سامسونگ، گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ را معرفی کند. این معرفی معمولا طی یک مراسم گلکسی آنپکد در تابستان اتفاق می‌افتد. در حالی که هنوز کاملا مشخص نشده که مدل‌های جدید چقدر با تاشوهای سال قبل سامسونگ، یعنی گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ تفاوت دارند، اما شایعات تا حد زیادی مشخصات این گوشی‌ها را فاش کرده‌ است.

سامسونگ گلکسی زد فولد ۶ با چه حافظه داخلی ارائه می‌شود؟

به گزارش phonearena، تلحیل‌گر مشهور دنیای فناوری، راس یانگ که به دقت بالای افشاگری‌هایش مشهور است اطلاعاتی درباره رنگ‌بندی و حافظه گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ به اشتراک گذاشته است.

  • ۱- گزینه‌های حافظه داخلی گلکسی زد فلیپ ۶: 256/512 گیگابایت
  • ۲- گزینه‌های حافظه داخلی گلکسی زد فولد ۶: 256/512/1024 گیگابایت

سامسونگ احتمالا دست به ترکیب حافظه زد فولد ۶ نزند و آن را با ترکیبی مشابه زد فولد ۵ روانه بازار کند. همچنین انتظار می‌رود گلکسی زد فلیپ ۶ نیز شرایط مشابهی داشته باشد و با گزینه‌های حافظه مشابه زد فلیپ ۵ روانه بازار شود.

رنگ بندی گلکسی زد فولد ۵

رنگ‌بندی گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶

راس یانگ رنگ‌بندی گلکسی زد فولد ۶ را نیز افشا کرده و قرار است تاشوی گران قیمت سامسونگ در ۵ رنگ عرضه شود. سه تا از رنگ ها که رنگ‌های اصلی به شمار می‌روند عبارت است از:

  • ۱- آبی تیره
  • ۲- صورتی روشن
  • ۳- نقره‌ای

اما سامسونگ طبق رسم همیشگی‌اش، رنگ‌هایی که خود اسم دارند را مجددا نام گذاری کرده و قرار است آبی تیره را با عنوان دریایی (navy) و نقره‌ای را با عنوان سایه‌ای از نقره‌ای (silver shadow) بازاریابی کند. دو رنگ خاص‌تر این گوشی که قرار است در حجم کمتری تولید شوند، سفید و مشکی دست‌ساز نام دارد.

طبق یکی دیگر از افشاگری‌های راس یانگ، گلکسی زد فلیپ ۶ بر خلاف فولد، دارای سه رنگ خاص خواهد بود:

  • ۱- سفید
  • ۲- مشکی
  • ۳- هلویی

رنگ‌های خاص گوشی‌های پرچمدار سامسونگ، عموما به‌طور انحصاری در فروشگاه خود شرکت عرضه می‌شوند. همچنین این احتمال وجود دارد که شاهد سه یا چهار رنگ خاص دیگر در فروشگاه سامسونگ برای این گوشی‌های باشیم.

بنظر شما آیا محدود کردن برخی گزینه‌های رنگی به فروشگاه سامسونگ، سیاست درستی از طرف این شرکت است؟

نوشته جزئیات رنگ‌بندی و حافظه گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.