هواوی Pura 70 با ابزار AI Photo Retouch خود می‌تواند تصاویر را در 10 ثانیه ویرایش کند

هواوی گوشی‌های پرچمدار سری Pura 70 خود را با ویژگی‌های تصویربرداری درخشان عرضه کرده است که یکی از آن‌ها، ابزار “AI Photo Retouch” می‌باشد. درست مانند نام آن، قابلیت مربوطه به‌صورت هوشمند تصویر شما را ویرایش می‌کند و صحنه‌های ناخواسته لحظات زیبای شما را به‌طور طبیعی و در کمترین زمان حذف می‌کند.

ابزار AI Photo Retouch هواوی Pura 70

اگر عاشق عکس گرفتن هستید اما اغلب از اشیاء ناخواسته در کادر ناامید می‌شوید، AI Photo Retouch گزینه مناسبی برای شماست. این ویژگی قابلیت پاک کردن قسمت‌های غیرضروری در تصویر را بدون کاهش کیفیت واقعی تصویر دارد.

ابزار AI Photo Retouch یک نسخه اصلاح‌شده از ویژگی “Erase” است. یکی از کاربران Weibo با نام MrRiceBall اخیراً از قابلیت جدید برای بررسی نحوه عملکرد آن استفاده کرده است.

کاربران می‌توانند به‌سادگی یک عکس را انتخاب کرده و قسمت خاصی را که می‌خواهند حذف شود، مشخص کنند. عملکرد AI Photo Retouch دور شیء را مشخص کرده یا یک طرح کلی در اطراف فرد ایجاد می‌کند، بدون اینکه هیچ بخش دیگری در تصویر لحاظ شود.

ابزار AI Photo Retouch هواوی Pura 70

ابزار AI Photo Retouch هواوی Pura 70

شایان‌ذکر است که ویژگی AI Photo Retouch نه‌تنها اشیاء نامطلوب را از تصویر حذف می‌کند، بلکه با ترکیب پس‌زمینه و قسمت‌های خاصی که در معرض عملیات حذف اشیا قرار گرفته‌اند، جلوه‌ای طبیعی را نیز تضمین می‌کند.

پس از استفاده از این ویژگی، نمی‌توان هیچ نوع لکه یا آشفتگی را در عکس شناسایی کرد، اما رنگ‌های زنده‌تر و کیفیت بهبودیافته به تصویر نهایی اضافه می‌شوند. حذف کلی رهگذران یا بهم‌ریختگی بر ویژگی‌های تصویر تأثیر نمی‌گذارد و آن را حتی طبیعی‌تر می‌کند.

قابلیت AI Photo Retouch در هر چهار مدل از سری Huawei Pura 70 وجود دارد. بااین‌حال، این احتمال وجود دارد که غول فناوری چینی آن را در زمان آینده با جدیدترین نسخه‌های نرم‌افزار HarmonyOS در دستگاه‌های بیشتری نیز ارائه کند.

نظر شما درباره ابزار AI Photo Retouch سری Huawei Pura 70 چیست؟

نوشته هواوی Pura 70 با ابزار AI Photo Retouch خود می‌تواند تصاویر را در 10 ثانیه ویرایش کند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.