شیائومی Civi 4 با تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 عرضه خواهد شد

یک افشاگر مشهور با نام مستعار Digital Chat Station اخیرا برخی جزئیات مربوط به گوشی هوشمند شیائومی Civi 4 را فاش کرده است. به گفته این افشاگر، گوشی آینده شیائومی بر پایه تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 کوالکام ساخته خواهد شد. این نیمه‌هادی در ماه نوامبر سال گذشته معرفی شد.

بدین‌ترتیب شیائومی Civi 4 با گوشی آنر 100 رقابت خواهد کرد؛ دستگاهی که پیش‌تر به‌عنوان نخستین گوشی هوشمند جهان با تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 روانه بازار شد.

بی‌تردید شیائومی Civi 4 تنوع رنگی گسترده در مدل نسل فعلی شیائومی Civi 3 را حفظ خواهد کرد. به گفته Digital Chat Station این گوشی جدید مجهز به نمایشگر با انحنای اندک و رزولوشن 1.5K، دوربین اصلی با 3 ماژول و فریم جانبی فلزی خواهد بود.

از آنجا که توسعه‌دهندگان به شکل سنتی بر روی دوربین جلویی سری Civi تمرکز می‌کنند؛ لذا شیائومی Civi 4 نیز احتمالا بار دیگر با دوربین سلفی ارتقایافته در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. شیائومی Civi 3 در ماه مه 2023 عرضه شد؛ اما مدل Civi 4 احتمالا حتی زودتر از آن روانه بازار می‌شود.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که Digital Chat Station پیش‌تر برای نخستین بار مشخصات و زمان عرضه گوشی‌های ردمی K50 و شیائومی 12 را به‌طور دقیق گزارش کرد.

نوشته شیائومی Civi 4 با تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 عرضه خواهد شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.