تصاویر زنده گوشی ردمی توربو 3 در فضای وب منتشر شد

ردمی گوشی‌ جدید سری توربو خود را به‌زودی در بازار چین عرضه می‌کند. این دستگاه‌ها با تکیه بر عملکرد مدل‌های پرچمدار در حد فاصل سری ردمی نوت و ردمی K قرار می‌گیرند.

بر اساس پیش‌بینی‌ها ردمی توربو 3 اولین دستگاه در سری جدید به‌شمار رفته و اکنون نخستین تصویر هندزآن از این گوشی در کنار دو رندر احتمالی آن در فضای آنلاین منتشر شده است.

ردمی توربو 3 از پنل پشتی با طراحی جالب شامل 3 سنسور دوربین استفاده می‌کند. دوربین اصلی مجهز به یک سنسور 200 مگاپیکسلی با قابلیت OIS است. یکی از سنسورها که احتمالا متعلق به ماژول دوربین ماکرو است؛ در مرکز پنل پشتی قرار دارد.

با توجه به گمانه‌زنی‌های مطرح شده در شبکه اجتماعی Weibo، ردمی توربو 3 از تراشه اخیرا معرفی شده اسنپدراگون 8s نسل 3 استفاده خواهد کرد. بعلاوه این گوشی هوشمند مجهز به حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

طراحی ردمی توربو 3

از جنبه نرم‌افزاری نیز ردمی توربو 3 احتمالا رابط کاربری HyperOS مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 را اجرا خواهد کرد.

انرژی مورد نیاز این دستگاه از طریق یک باتری 5500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 90 واتی تامین می‌شود. نمایشگر اولد 6.67 اینچی گوشی دارای رزولوشن 1220p بوده و از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی خواهد کرد.

رندرهای احتمالی ردمی توربو 3

نوشته تصاویر زنده گوشی ردمی توربو 3 در فضای وب منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.