دستگاه‌های آینده سری گلکسی Z سامسونگ از تکنولوژی جدید Ironflex بهره خواهند برد

فهرست نمادهای تجاری که از سوی شرکت سامسونگ در سرویس اطلاعات حقوق مالکیت معنوی کره به ثبت رسیده است؛ از به‌کارگیری فناوری جدیدی برای دستگاه‌های آینده سری گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ حکایت دارد.

با توجه به زمان‌بندی این فهرست می‌توان حدس زد که گوشی‌های گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 که احتمالا در ماه آگوست امسال عرضه می‌شوند؛ از فناوری جدیدی موسوم به Ironflex استفاده خواهند کرد.

اگرچه در رابطه با این فناوری هیچ‌گونه توضیح خاصی ارائه نشده است؛ اما فهرست مذکور به یک پنل نمایشگر اولد تاشو اشاره دارد. موارد کاربری این پنل صرفا به گوشی‌های هوشمند محدود نبوده و تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها و گجت‌های پوشیدنی هوشمند را نیز شامل خواهد شد.

با توجه به نام Ironflex می‌توان حدس زد که این فناوری احتمالا به لولا و دوام آن ارتباط خواهد داشت. در حال حاضر بسیاری از کاربران به‌دلیل مشکلات مربوط به دوام، هنوز تمایل چندانی به خریداری دستگاه‌های تاشو ندارند. بنابراین به‌نظر می‌رسد که سامسونگ با به‌کارگیری یک فناوری جدید و یک نام بازاریابی متفاوت و جذاب قصد دارد تا این مشکل را حل و فصل نماید. با این‌حال برای اطلاع از جزئیات بیش‌تر درباره این فناوری کماکان بایستی منتظر بمانیم.

نوشته دستگاه‌های آینده سری گلکسی Z سامسونگ از تکنولوژی جدید Ironflex بهره خواهند برد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.