رندرهای جدید آیفون 16 پرو اپل از تغییرات محدود در طراحی آن حکایت دارند

تا موعد معرفی گوشی‌های سری آیفون 16 اپل زمان زیادی باقی مانده است؛ اما اکنون وبسایت MacRumors بر اساس نمونه‌های اولیه آیفون 16 پرو (با اسم رمز Diablo) و آیفون 16 پرو مکس (با اسم رمز Lightning) مجموعه جالبی از رندرهای جدید را منتشر کرده است.

هر 2 دستگاه از ظاهری مشابه با مدل‌های نسل قبلی خود برخوردار بوده و عمده تغییرات اعمال شده در آنها به استفاده از نمایشگر با طول قطر بزرگ‌تر و اضافه شدن دکمه خازنی Capture به لبه سمت راست بدنه گوشی و پایین‌تر از دکمه پاور مربوط می‌شود.

بر اساس پیش‌بینی‌ها آیفون 16 پرو مجهز به یک نمایشگر 6.27 اینچی خواهد بود. ابعاد اولیه دستگاه معادل 149.6×71.45×8.25 میلی‌متر و وزن آن برابر با 194 گرم است. از سوی دیگر آیفون 16 پرو مکس مجهز به یک نمایشگر 6.85 اینچی بوده و از ابعاد 163×77.58×8.25 میلی‌متر و وزن 225 گرمی برخوردار خواهد بود.

همچنین سری آیفون 16 پرو احتمالا مجهز به دوربین فوق‌عریض 48 مگاپیکسلی خواهد بود. مدل کوچک‌تر آیفون 16 پرو از یک لنز زوم tetraprism با بزرگنمایی 5 برابری استفاده خواهد کرد.

دکمه جدید Capture احتمالا جالب‌ترین مشخصه سخت‌افزاری در هر 2 گوشی به‌شمار می‌رود. بر اساس شایعات، این دکمه دارای سنسور تشخیص فشار بوده و هم‌سطح با قاب گوشی خواهد بود. انتظار می‌رود که این دکمه جدید به‌صورت انحصاری در مدل‌های پرو آیفون قابل دسترس بوده و به‌‌عنوان یک میانبر برای اپلیکیشن دوربین عمل نماید.

دکمه Capture با توجه به موقعیت قرارگیری خود، اپل را وادار خواهد کرد تا آنتن موج میلی‌متری انحصاری در مدل‌های آمریکایی آیفون را به سمت چپ بدنه گوشی منتقل نماید.

رندرهای آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس

نوشته رندرهای جدید آیفون 16 پرو اپل از تغییرات محدود در طراحی آن حکایت دارند اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.