رندرهای جدید سامسونگ گلکسی A35 با مدل‌های رنگی مختلف منتشر شد

وبسایت Android Headlines رندرهای جدیدی از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A35 را منتشر کرده است. در این تصاویر، گوشی آینده سامسونگ با 3 گزینه رنگی متفاوت به معرض نمایش گذاشته شده است.

دوربین جلویی یکی از ویژگی‌های ظاهری شاخص برای این دستگاه محسوب می‌شود. به‌نظر می‌رسد که سامسونگ بالاخره استفاده از ناچ قطره‌ای شکل را متوقف نموده است.

به گفته وبسایت Android Headlines، سامسونگ گلکسی A35 برخلاف گلکسی A55 فاقد فریم جانبی فلزی خواهد بود؛ اگرچه پیش‌تر شایعاتی در این‌باره منتشر شده بود.

اما برند کره‌ای این‌بار هم از ویژگی اختصاصی و جدید طراحی موسوم به button island استفاده خواهد کرد. در این سبک از طراحی، ضخامت قاب گوشی در نواحی اطراف دکمه‌ها افزایش پیدا می‌کند.

سامسونگ گلکسی A34 مجهز به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی است؛ در حالی‌که گلکسی A35 از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت OIS بهره خواهد برد.

رزولوشن دوربین جلویی نیز برابر با 13 مگاپیکسل خواهد بود. تراشه اگزینوس 1480، گواهینامه حفاظتی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی سایر ویژگی‌های سامسونگ گلکسی A35 به‌شمار می‌روند.

نوشته رندرهای جدید سامسونگ گلکسی A35 با مدل‌های رنگی مختلف منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.