سامسونگ از تلویزیون‌های QLED جدید خود با حداکثر اندازه 98 اینچ رونمایی کرد

سامسونگ از سری جدید تلویزیون‌های Neo QLED خود با پشتیبانی از فناوری مینی LED رونمایی کرد. تلویزیون 98 اینچی Neo QLED مدل پرچمدار این سری به‌شمار رفته و مجهز به تراشه قدرتمند NQ4 AI Gen2 با 20 شبکه عصبی هوش مصنوعی جهت بهبود کیفیت تصویر و ارتقاء مقیاس محتوا به 4K است.

به گفته کمپانی سازنده، فناوری +Neo Quantum Dot HDR کنتراست و جزئیاتی عالی را ارائه نموده و ویژگی HDR Brightness Optimizer صرفنظر از نوع محتوا و میزان روشنایی محیط، سطح روشنایی مطلوب را به‌صورت خودکار تنظیم می‌کند.

همچنین گیمرها به نوار ابزار مخصوص گیمینگ، تنظیمات بهینه‌سازی بازی مبتنی بر هوش مصنوعی و فناوری‌های FreeSync Premium Pro و Light Picture Synchronization دسترسی دارند. این تلویزیون‌ به منظور خلق تجربه صدای سه‌بعدی از استاندارد دالبی اتموس پشتیبانی نموده و دارای هاب داخلی SmartThings برای کنترل دستگاه‌های خانه هوشمند است.

تلویزیون‌های سری QNX9D مجهز به فناوری Neo QLED بوده و در اندازه‌های 65، 75 و 85 اینچی روانه بازار می‌شوند. این تلویزیون‌ها از ویژگی‌های مشابهی نظیر نمایشگر Quantum Dot Mini-LED برای ارائه سطوح بالای جزئیات و روشنایی، پردازنده هوشمند NQ4 AI Gen2، نرخ نوسازی 120 هرتزی و فناوری HDR تائید شده 14 بیتی با رنگ‌های PANTONE برخوردار هستند.

این تلویزیون‌ها مجهز به اسپیکرهای 4.2.2 کاناله با توان 70 وات و فناوری Q Symphony هستند. سیستم هوشمند تایزن نیز امکان ناوبری و دسترسی آسان به سرویس‌ها و بازی‌ها را فراهم می‌کند. بعلاوه تلویزیون‌های جدید سامسونگ مجهز به دستیار صوتی بیکسبی و کنترل از راه دور خورشیدی هستند.

نوشته سامسونگ از تلویزیون‌های QLED جدید خود با حداکثر اندازه 98 اینچ رونمایی کرد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.