رندرهای جدید سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 در فضای آنلاین منتشر شد + ویدیو

نخستین رندرهای گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد 6 اخیرا در فضای آنلاین منتشر شد و اکنون نوبت به افشای طراحی دستگاه تاشو دیگر کمپانی با نام گلکسی زد فلیپ 6 رسیده است.

رندرهای فاش شده نشان می‌دهند که طراحی گلکسی زد فولد 6 از شباهت بسیار زیادی با مدل نسل قبلی خود برخوردار خواهد بود. اما اکنون این پرسش مطرح می‌شود که وضعیت در خصوص گلکسی زد فلیپ 6 به چه شکل خواهد بود.

سال گذشته سامسونگ با استفاده از نمایشگر خارجی بسیار بزرگ‌تر و لولای پیشرفته‌تر، تغییرات عمده‌ای را در سری گلکسی زد فلیپ خود اعمال کرد. به‌نظر می‌رسد که امسال سامسونگ به‌جای اعمال تغییرات عمده، توجه خود را روی اصلاح طراحی گوشی متمرکز نموده است.

بر اساس گزارش‌ها ابعاد گلکسی زد فلیپ 6 در وضعیت باز شده معادل با 165×71.7×7.4 میلی‌متر خواهد بود. برای مقایسه جالب است بدانید که ابعاد گلکسی زد فلیپ 5 در وضعیت باز شده برابر با 165.1×71.9×6.9 میلی‌متر است. از آنجا که سامسونگ پیش‌تر به طراحی کاملا بدون شکاف دست یافته است؛ لذا می‌توان حدس زد که افزایش ضخامت گوشی از ارتقاء ظرفیت باتری به‌کارگیری شده در آن ناشی خواهد شد.

برخی گزارش‌ها نشان می‌دهند که ظرفیت باتری گلکسی زد فلیپ 6 با رشد 300 میلی‌آمپرساعتی به 4000 میلی‌آمپرساعت خواهد رسید.

رندرهای احتمالی گلکسی زد فلیپ 6

همچنین ضخامت بیش‌تر دستگاه می‌تواند به کاهش میزان چین و چروکیدگی‌‌های سطح نمایشگر کمک کند؛ چرا که میزان فضای موجود برای لولای انعطاف‌پذیر افزایش پیدا خواهد کرد. بنابراین میزان فشار وارد شده بر نمایشگر هنگام تا شدن کاهش خواهد یافت. این سبک از طراحی در کنار سایر اصلاحات جانبی احتمالا تحت عنوان Ironflex به بازار عرضه خواهد شد.

به‌نظر می‌رسد که نمایشگر داخلی گوشی کماکان از طول قطر 6.7 اینچی برخوردار خواهد بود. نمایشگر خارجی نیز احتمالا همانند مدل نسل قبلی از طول قطر 3.4 اینچی بهره خواهد برد. با توجه به وجود سیستم دوربین پشتی دوگانه و ابعاد اعلام شده برای گوشی، افزایش اندازه نمایشگر خارجی به 3.9 اینچ عملا امکان‌پذیر نخواهد بود.

انتظار می‌رود که دوربین اصلی از رزولوشن 50 مگاپیکسلی برخوردار باشد. این در حالیست که گوشی‌های فلیپ نسل‌های پیشین برای مدت‌ها از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی استفاده کردند.

در خصوص تغییرات احتمالی ماژول فوق‌عریض هیچ خبری منتشر نشده و از لنز تله‌فوتو نیز کماکان خبری نخواهد بود (اما حداقل دوربین اصلی تا حدی از بزرگنمایی در سطح حسگر پشتیبانی می‌کند).

ویدیو منتشر شده از گلکسی زد فلیپ 6 نشان‌دهنده طراحی این گوشی با رنگ‌آمیزی بنفش است؛ در حالی‌که تصاویر معمولی، دستگاهی با رنگ‌آمیزی سبز را نمایش می‌دهند. هر دو مدل رنگی اگرچه کاملا مشابه با گلکسی زد فلیپ 5 نیستند؛ اما تا حد زیادی به آنها شباهت دارند.

گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 به احتمال فراوان مطابق برنامه زمانی معمول و طی ماه آگوست معرفی خواهند شد. امسال سری زد فولد و زد فلیپ احتمالا شامل دو مدل مختلف از جمله گوشی گران‌تر گلکسی زد فولد 6 اولترا و مدل ارزان‌تر گلکسی زد فلیپ 6 فن ادیشن خواهند بود.

نوشته رندرهای جدید سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 در فضای آنلاین منتشر شد + ویدیو اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.