قابلیت‌های فیلم‌برداری دوربین سامسونگ گلکسی S24 اولترا فاش شد

اطلاعات اخیرا فاش شده نشان می‌دهند که سامسونگ گلکسی S24 اولترا دارای قابلیتی موسوم به Nightography Zoom خواهد بود. این ویژگی به کاربران کمک می‌کند تا در فضاهای کم‌نور و از فواصل دور، عکس‌های واضحی را ثبت نمایند.

اکنون جزئیات جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهند دوربین سامسونگ گلکسی S24 اولترا دارای قابلیتی است که در بسیاری از گوشی‌های هوشمند دیگر به چشم نمی‌خورد. این قابلیت، فیلم‌برداری 4K با سرعت 120 فریم برثانیه نام دارد.

افشاگر با نام مستعار Ice Universe از طریق انتشار پستی در شبکه اجتماعی X اعلام کرد که سامسونگ گلکسی S24 اولترا به لطف وجود قابلیت فیلم‌برداری 4K با سرعت 120 فریم برثانیه امکان تولید ویدیوهای هنری با وضوح بالا را فراهم می‌کند.

امروزه این نرخ از فیلم‌برداری، فراتر از حد معمول قلمداد می‌شود. بعلاوه Ice Universe خاطرنشان کرده که گلکسی S24 اولترا از قابلیت بزرگنمایی یکپارچه 4K با سرعت 60 فریم برثانیه پشتیبانی خواهد کرد. با این‌حال فرد افشاگر مدعی شده که ویژگی ضبط ویدیویی 4K با سرعت 60 فریم برثانیه در مرحله آزمایشی قرار داشته و احتمالا در محصول نهایی ارائه نخواهد شد.

بر اساس شایعات، سامسونگ گلکسی S24 اولترا دارای 4 دوربین شامل ماژول اصلی 200 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی، ماژول تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با بزرگنمایی 3 برابری و لنز تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابری خواهد بود.

دوربین اصلی این گوشی احتمالا قادر به ضبط ویدیوهای 4K با سرعت 120 فریم برثانیه خواهد بود. اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که 3 دوربین دیگر از چه وضوح تصویر و فریم ریتی پشتیبانی خواهند کرد.

سامسونگ امروز با صدور یک بیانیه رسمی از برگزاری رویداد آینده Galaxy Unpacked و معرفی گوشی‌های سری گلکسی S24 در روز 27 دی ماه خبر داد.

نوشته قابلیت‌های فیلم‌برداری دوربین سامسونگ گلکسی S24 اولترا فاش شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.