گوشی تاشو جدید آنر با مکانیسم تاشو عمودی در سال 2024 عرضه می‌شود

آنر پیش‌تر اعلام کرد که در سال میلادی گذشته به‌دنبال عرضه یک گوشی جدید با مکانیسم تاشو عمودی (فلیپ) بوده است؛ اما تا زمانی که یک محصول متمایز را در اختیار نداشته باشد؛ برای عرضه آن به بازار عجله نخواهد کرد.

اکنون به‌نظر می‌رسد که کمپانی به پیشرفت‌هایی در این زمینه دست یافته است؛ چرا که جورج ژائو؛ مدیرعامل آنر طی مصاحبه‌ای با خبرگزاری CNBC تائید کرد که گوشی تاشو صدفی‌شکل آنر در اواخر سال 2024 عرضه خواهد شد.

به گفته آقای ژائو، گوشی تاشو عمودی آنر در مرحله پایانی توسعه خود قرار دارد و نگرش کمپانی در خصوص چشم‌انداز آینده محصولات تاشو بسیار مثبت است. بعلاوه آنر سرگرم توسعه یک انگشتر هوشمند با نام Honor Ring است.

این دستگاه بخشی از سبد محصولات روبه گسترش آنر به‌شمار رفته و در کنار گرایش برند به سوی فناوری‌های هوش مصنوعی موجب تمرکز گسترده‌تر آنر بر قابلیت‌های ردیاب سلامت خواهد شد.

جورج ژائو؛ مدیرعامل آنر

نوشته گوشی تاشو جدید آنر با مکانیسم تاشو عمودی در سال 2024 عرضه می‌شود اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.