زمان عرضه ایربادهای گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو سامسونگ مشخص شد

با توجه به عرضه گلکسی بادز FE که نسخه تضعیف شده ایربادهای بی‌سیم سامسونگ به‌شمار می‌رود؛ از زمان عرضه یک نسل کاملا جدید ایربادهای سامسونگ مدت زمان قابل توجهی سپری شده است. اما این وضعیت احتمالا در اواخر سال جاری میلادی دستخوش تغییر خواهد شد؛ زیرا اطلاعات اخیرا فاش شده نشان می‌دهند که سامسونگ سرگرم توسعه ایربادهای گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو است.

ظاهرا فرآیند توسعه فریم‌ور جدید برای هر دو ایربادز آغاز شده است. ضرورت به‌روزرسانی ایربادهای بی‌سیم سامسونگ بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

گلکسی بادز 2 در سال 2021 عرضه شد و گلکسی بادز 2 پرو نیز حدودا 18 ماه قبل در دسترس مشتریان قرار گرفت. برند کره‌ای ضمن معرفی گوشی‌های سری گلکسی S24 خود از ایرباد جدیدی رونمایی نکرد و این موضوع نشان داد که سامسونگ احتمالا در اواخر سال جاری میلادی، ایربادهای جدید خود را معرفی خواهد کرد.

انجمن GalaxyClub گزارش می‌دهد که ایربادهای گلکسی بادز 3 پرو و گلکسی بادز 3 به‌ترتیب با شماره مدل‌های SM-R530 و SM-R630 در دست توسعه هستند. همچنین سامسونگ روی توسعه فریم‌ور هر دو مدل کار می‌کند. گواهینامه باتری برای کیس شارژ گلکسی بادز 3 پرو اخیرا در فضای آنلاین مشاهده شده است. اما این گواهینامه به هیچ‌گونه جزئیات خاصی در رابطه با ظرفیت باتری کیس اشاره نکرده است.

در حال حاضر مشخص نیست که ایربادهای جدید سامسونگ چه زمانی به بازار عرضه می‌شوند. بر اساس برخی گمانه‌زنی‌ها این گجت‌ها احتمالا در کنار گوشی‌های تاشو آینده کمپانی معرفی خواهند شد. این دستگاه‌ها احتمالا در ماه جولای یا آگوست امسال عرضه خواهند شد.

نوشته زمان عرضه ایربادهای گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو سامسونگ مشخص شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.