گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 9 پرو در رویداد MWC 2024 رونمایی شد

شرکت ZTE گوشی‌های گیمینگ خود را با برند نوبیا رد مجیک به بازار عرضه می‌کند. اکنون این برند چینی از فرصت به‌دست آمده در کنگره جهانی موبایل 2024 برای معرفی گوشی پرچمدار جدید خود با نام رد مجیک 9 پرو استفاده کرده است.

به گفته ZTE این گوشی اگرچه با تمرکز بر مقوله گیمینگ طراحی شده است؛ اما در کلیه جنبه‌ها تداعی‌گر یک پرچمدار تمام‌عیار خواهد بود. طراحی متفاوت پنل پشتی گوشی، وجود فریم جانبی و نمایشگر تخت، دکمه قرمزرنگ و دریچه خروجی هوای فن خنک‌کننده روی فریم جانبی نشان‌دهنده ماهیت منحصربه‌فرد نوبیا رد مجیک 9 پرو هستند.

نمایشگر اولد 6.8 اینچی گوشی از رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی برخوردار بودهو حداکثر میزان روشنایی آن برابر با 1600 نیت است.

این گوشی در مدل‌های رنگی مشکی و نقره‌ای عرضه شده و در قسمت روزنه خروجی فن نیز از نورپردازی زیبای RGB با قابلیت تغییر رنگ استفاده شده است. رد مجیک 9 پرو با وجود وزن 229 گرمی تا حدی سنگین به‌نظر می‌رسد و پنل پشتی آن با روکشی شیشه‌ای پوشانده شده است.

نمایشگر گوشی از طراحی کاملا یکپارچه و بدون هرگونه حفره برخوردار بوده و حتی جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون نیز روی لبه بالایی گوشی تعبیه شده است. این در حالیست که امروزه مشخصه مذکور به ندرت در گوشی‌های هوشمند رده بالا بازار به چشم می‌خورد.

ابزار جانبی Red Magic Shadow Blade 2 احتمالا جالب‌ترین افزونه برای یک گوشی گیمینگ قلمداد می‌شود. گوشی پس از اتصال به این اکسسوری، ظاهری شبیه به کنسول دستی نینتندو سوئیچ پیدا کرده و در نتیجه کاربران با استفاده از دکمه‌ها و اهرم‌های کنترلی فیزیکی قادر به انجام بازی‌ها به شکلی حرفه‌ای تر خواهند بود.

توان پردازشی نوبیا رد مجیک 9 پرو از طریق تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام، حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی پرسرعت UFS 4.0 تامین می‌شود.

باتری 6500 ساعتی دستگاه از فناوری شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می‌کند. فعالیت فن با سرعت 22 هزار دور در دقیقه عملکرد خنک و بدون افت پردازنده را تضمین می‌کند.

از جنبه امکانات تصویربرداری نیز شاهد به‌کارگیری دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی روی پنل پشتی هستیم. ZTE ادعا کرده که این دوربین، عملکردی همتراز با مدل‌های پرچمدار ارائه می‌دهد. دوربین سلفی زیر نمایشگر نیز از یک سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

نوشته گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 9 پرو در رویداد MWC 2024 رونمایی شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.