بلک ویو از گوشی جدید خود با دوربین حرارتی و باتری غول‌پیکر رونمایی کرد + ویدیو

برند بلک ویو احتمالا یکی از نام‌های نه‌چندان شناخته شده در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند به‌شمار می‌رود؛ اما این شرکت همواره دستگاه‌های متنوعی را با قیمت‌گذاری عمدتا مناسب و دوام بالا تولید می‌کند.

گوشی‌های بلک ویو با مقاومت بالا خود در برابر ضربه، شرایط محیطی دشوار، آب و گردوغبار شناخته می‌شوند. اکنون این برند در کنگره جهانی موبایل 2024 حاضر شده و از جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار خود با نام Blackview BL9000 Pro رونمایی کرده است.

تیم آی‌تی‌رسان نیز در رویداد MWC 2024 حاضر شده و این گوشی هوشمند را از نزدیک مورد بررسی قرار داده است. این گوشی همانند اکثر تولیدات بلک ویو از طراحی زمخت و ضدضربه‌ای برخوردار است. وجود دوربین‌های حرارتی روی پنل پشتی و باتری قدرتمند 8800 میلی‌آمپرساعتی دو مشخصه کلیدی و متمایزکننده این محصول به‌شمار می‌روند.

پنل پشتی گوشی از پیکره‌بندی دوربین چهارگانه شامل دو ماژول 50 مگاپیکسلی، یک لنز 13 مگاپیکسلی و یک حسگر VGA میزبانی می‌کند. عبارت AI Camera نیز در قسمت پایینی ماژول دوربین حک شده و به بهره‌گیری از فناوری هوش مصنوعی اشاره دارد.

باتری قدرتمند بلک ویو BL9000 پرو از فناوری شارژ پرسرعت 120 واتی پشتیبانی می‌کند. به گفته کمپانی، این باتری در صورت استفاده معمول کاربران تا 5 روز شارژدهی خواهد داشت.

توان پردازشی گوشی از طریق تراشه 6 نانومتری Dimensity 8020 ساخت شرکت مدیاتک با قابلیت پشتیبانی از اتصال 5G تامین می‌شود.

این گوشی با قیمت‌گذاری تقریبی 400 دلاری روانه بازار می‌شود. چنین مبلغی با توجه به طراحی مستحکم و مشخصات فنی دستگاه قابل قبول به‌نظر می‌رسد. نهایتا بلک ویو BL9000 پرو گزینه‌ای مناسب برای کاربرانی است که گوشی خود را دائما به زمین انداخته و یا در فضاهایی با شرایط محیطی دشوار فعالیت می‌کنند.

نوشته بلک ویو از گوشی جدید خود با دوربین حرارتی و باتری غول‌پیکر رونمایی کرد + ویدیو اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.