طرح فروش فوری کرمان موتور اسفند ۱۴۰۲ با قیمت قطعی

کرمان موتور به تازگی طرح فروش جدیدی را برای متقاضیان خودروهای خود اعلام کرده است. در این طرح ۲ خودرو متنوع از سبد محصولات آن‌ها در دسترس خواهد بود. طرح فروش فوری کرمان موتور اسفند ۱۴۰۲ با قیمت قطعی فقط بین ۷ تا ۹ این ماه برقرار خواهد بود.

طرح فروش فوری کرمان موتور

متقاضیان خرید خودرو از کرمان موتور می‌توانند بین یک سدان، کراس‌اور کوچک و کراس‌اور بزرگ انتخاب کنند. این محصولات از قرار زیر هستند و با قیمت‌های قطعی مذکور ارائه خواهند شد:

  1. ۱- جک J4 با قیمت حدود ۷۷۹ میلیون تومان
  2. ۲- جک S3 با قیمت حدود ۹۱۸ میلیون تومان
  3. ۳- کی ام سی X5 با قیمت حدود ۱۳۴ میلیون تومان

مهلت ثبت نام در این طرح که به صورت اینترنتی برگزار می‌شود، از دوشنبه ۷ تا چهارشنبه ۹ اسفندماه ۱۴۰۲ است.

کی ام سی X5

کی ام سی X5

موعد تحویل این خودروها حدود ۹۰ روز کاری اعلام می‌شود. طبیعتا خودروها در سال ۱۴۰۳ تحویل می‌شوند و با مدل همان سال هم به دست مشتریان می‌رسند. متاسفانه فقط و فقط در رنگ‌های سفید و مشکی می‌توانید انتخاب کنید.

سند این خودروها آزاد است و در صورت تاخیر شرکت متعهد به پرداخت ۳ درصد سود ماهانه خواهد بود.

اگر درباره قیمت‌های دقیق طرح فروش کرمان موتور اسفند ۱۴۰۲ سوال دارید، باید بگویم که جک J4 در این برنامه فروش با قیمت ۷۷۹ میلیون و ۶۰۰ هزار حاضر است، در حالی که جک S3 به قیمت ۹۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و KMC X5 به قیمت یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در دسترس خواهد بود.

نظر شما درباره طرح فروش فوری اسفند ماه ۱۴۰۲ کرمان موتور چیست؟

نوشته طرح فروش فوری کرمان موتور اسفند ۱۴۰۲ با قیمت قطعی اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.