گوشی سامسونگ گلکسی M15 5G با باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی در راه است

سامسونگ در تدارک عرضه گوشی گلکسی M15 5G است و باتری این گوشی هوشمند به‌همراه ظرفیت و توان شارژ آن اخیرا از سوی کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات‌متحده (FCC) مورد تائید قرار گرفته است.

پس از دریافت گواهینامه‌های مشابه در کشورهای هندوستان و کره اکنون اسناد فاش شده بار دیگر تائید کردند که گلکسی M15 5G مجهز به باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی خواهد بود.

بر اساس پیش‌بینی‌ها گلکسی M15 5G در بسیاری از جنبه‌ها به گلکسی A15 5G شباهت خواهد داشت؛ اما با توجه به تغییر ظرفیت باتری به‌نظر می‌رسد که این گوشی مدل ری‌برند شده گلکسی F15 به‌شمار خواهد رفت.

در صورت صحت این فرضیه انتظار می‌رود که گلکسی M15 5G مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی سوپر آمولد در قسمت جلویی، سیستم دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی و تراشه +Dimensity 6100 ساخت شرکت مدیاتک باشد.

تفاوت میان گوشی‌های سری گلکسی M و گلکسی F چندان زیاد نیست و گوشی‌های نسل قبلی یعنی گلکسی M14 و گلکسی F14 اساسا مدل‌های مشابهی قلمداد می‌شدند. اکنون برای اطلاع از ویژگی‌ها و امکانات سامسونگ گلکسی M15 بایستی تا زمان معرفی آن منتظر بمانیم.

سامسونگ گلکسی M15 5G با شماره مدل SM-M156B در پایگاه داده FCC ظاهر شده است.

نوشته گوشی سامسونگ گلکسی M15 5G با باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی در راه است اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.