صفحه پشتیبانی گلکسی A35 و گلکسی A55 در وبسایت سامسونگ راه‌اندازی شد

گوشی‌های گلکسی A34 و گلکسی A54 در اواسط ماه مارس سال گذشته معرفی شدند و اکنون با نزدیک شدن به نخستین سالگرد عرضه آنها تمامی کاربران منتظر معرفی مدل‌های جانشین با اسامی گلکسی A35 و گلکسی A55 هستند.

سامسونگ تا این لحظه برنامه‌های خود را مخفی نگه داشته است؛ اما اکنون صفحه پشتیبانی دو گوشی در چندین کشور اروپایی راه‌اندازی شده است. در این صفحات به جزئیات خاصی اشاره نشده است؛ اما در عین‌حال اعلام شده که گلکسی A55 با 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد.

ورژن‌های اروپایی این دو گوشی دارای شماره مدل‌های SM-A556B و SM-A356B بوده و عبارت DS در برخی مدل‌ها به قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت اشاره دارد. گوشی‌های گلکسی A15 و گلکسی A25 پیش‌تر با الگوی طراحی Key Island معرفی شدند. این سبک از طراحی شامل ناحیه برجسته‌ در اطراف کلیدهای جانبی است.

تصاویر زنده منتشر شده در پایگاه داده TENAA به‌کارگیری این سبک از طراحی در گوشی‌های گلکسی A35 و گلکسی A55 را مورد تائید قرار داده‌اند.

تراشه جدید اگزینوس 1480 جالب‌ترین مشخصه سامسونگ گلکسی A55 محسوب می‌شود. این تراشه ظاهرا مجهز به پردازنده گرافیکی AMD خواهد بود؛ مشخصه‌ای که پیش‌تر تنها در تراشه‌های پرچمدار سامسونگ مشاهده شده است.

در عوض، گلکسی A35 با تراشه قدیمی‌تر اگزینوس 1380 روانه بازار خواهد شد. پیش از این حتی امتیازات تعمیرپذیری گوشی‌های گلکسی A35 و گلکسی A55 در فضای آنلاین فاش شده است. اکنون راه‌اندازی صفحات پشتیبانی این دستگاه‌ها از معرفی قریب‌الوقوع آنها حکایت دارد.

نوشته صفحه پشتیبانی گلکسی A35 و گلکسی A55 در وبسایت سامسونگ راه‌اندازی شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.