نمایشگرهای تاشو سامسونگ در تست دوام شرکت اپل ناکام ظاهر شدند

یک رسانه خبری کره‌ای با نام Naver گزارش داده که شرکت اپل تست‌های داخلی متعددی را روی مدل‌های مختلف گوشی‌های هوشمند تاشو انجام داده است.

این اقدام با هدف درک میزان پیشرفت شرکت‌های سازنده در زمینه فناوری تاشو، میزان اعتمادپذیری نمایشگر این دستگاه‌ها و همچنین سطح هماهنگی آنها با استانداردهای الزامی تعریف شده توسط اپل انجام شده است.

تست‌های انجام شده شامل چرخه‌های مکرر باز و بسته شدن دستگاه برای مدت زمانی نامشخص (اما ظاهرا قابل توجه) بوده است.

در جریان این تست‌ها، پنل‌های نمایشگر تاشو سامسونگ دچار آسیب‌دیدگی شده و از کار افتادند. بعلاوه یکی از گوشی‌های هوشمند تنها چند روز پس از آغاز آزمایش از کار افتاد.

اپل با توجه به نتایج تست‌ها به این جمع‌بندی رسید که برای عرضه یک آیفون تاشو هنوز خیلی زود است. در اینجا، مثال سامسونگ مشخصا گویای همه چیز است. برند کره‌ای از مدت‌ها قبل به‌عنوان تامین‌کننده نمایشگر با اپل همکاری نموده و چنان‌چه اپل به شکلی جدی در صدد عرضه یک گوشی هوشمند تاشو باشد؛ در این‌صورت سامسونگ دیسپلی نخستین گزینه برای تامین نمایشگرهای مورد نیاز آن به‌شمار خواهد رفت.

نوشته نمایشگرهای تاشو سامسونگ در تست دوام شرکت اپل ناکام ظاهر شدند اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.