لنوو از لپ‌تاپ کانورتیبل جدید خود با نمایشگر دوگانه رونمایی کرد

شرکت لنوو از لپ‌تاپ کانورتیبل جدید خود با نام Yoga Book 9 13IMU9 رونمایی کرد. این محصول به‌دلیل وجود 2 نمایشگر اولد لمسی 13.3 اینچی از جذابیت بالایی برخوردار است.

این 2 نمایشگر دارای مشخصات فنی مشابهی بوده و از رزولوشن 2.8K (معادل 2880×1800 پیکسل)، حداکثر روشنایی 400 نیتی، نرخ کنتراست 100000:1، قابلیت پوشش‌دهی 100 درصدی فضای رنگی DCI-P3 و فرکانس به‌روزرسانی 60 هرتزی پشتیبانی می‌کنند.

لپ‌تاپ جدید لنوو از قلم استایلوس Lenovo Digital Pen 3 پشتیبانی نموده و با صفحه‌کلید بلوتوثی Yoga Book 9 KB نیز سازگاری دارد. کاربران می‌توانند این محصول را با روش‌های مختلف تا کرده و متناسب با سناریوهای کاربری خود، آن‌را در موقعیت‌های مختلف قرار دهند.

لپ‌تاپ Yoga Book 9 13IMU9 بر پایه پردازنده Core Ultra 7 155U با پردازنده گرافیکی یکپارچه اینتل تولید شده و سیستم‌عامل ویندوز 11 را اجرا می‌کند. ظرفیت حافظه رم LPDDR5 به حداکثر 32 گیگابایت رسیده و ظرفیت حافظه SSD نیز حداکثر برابر با 1 ترابایت خواهد بود.

درگاه‌های ارتباطی این دستگاه شامل وای‌فای 6E، بلوتوث 5.3 و سه عدد پورت USB Type-C از نوع تاندربولت 4، USB 4 با فناوری پاور دلیوری 3.0 و DisplayPort 2.1 است. بعلاوه این لپ‌تاپ مجهز به شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور سنجش میزان نور محیط، حسگر Hall و یک وبکم 5 مگاپیکسلی با سنسور مادون‌قرمز است.

سیستم صوتی لپ‌تاپ جدید Lenovo Yoga Book 9 شامل 4 عدد اسپیکر با برند Bowers & Wilkins بوده که 2 عدد از آنها دارای فرکانس پایین و توان 2 واتی بوده و 2 عدد دیگر در واقع توییترهایی با توان 2 واتی و قابلیت پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس هستند.

باتری بزرگ 80 وات ساعتی امکان شارژدهی حداکثر 9 ساعتی لپ‌تاپ در حالت فعال را فراهم می‌کند. این باتری از طریق یک درگاه USB Type-C با توان 65 وات شارژ می‌شود.

در رابطه با قیمت‌گذاری این لپ‌تاپ جدید هنوز هیچ اطلاعاتی مخابره نشده است؛ اما با توجه به وجود 2 نمایشگر اولد لمسی به‌صورت همزمان بعید است که این محصول با قیمت‌گذاری ارزان روانه بازار شود.

نوشته لنوو از لپ‌تاپ کانورتیبل جدید خود با نمایشگر دوگانه رونمایی کرد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.