سامسونگ گلکسی S24 اولترا در یک وبسایت خرده فروشی آنلاین رویت شد!

با نزدیک شدن به موعد رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S24 سامسونگ به تدریج جزئیات بیش‌تری درباره این دستگاه‌ها در فضای مجازی منتشر می‌شود. اگرچه اطلاعات پیشین غالبا توسط دست‌اندرکاران مختلف حوزه صنعت منتشر می‌شدند؛ اما اکنون این موضوع شامل حال برخی مراکز خرده فروشی نیز شده است.

اخیرا 2 گوشی گلکسی S24 اولترا و گلکسی S24 پلاس در وبسایت رسمی خرده فروشی Walmart ظاهر شدند. با توجه به نظارت مدیران بر اطلاعات منتشر شده در این وبسایت، اکنون با اطمینان می‌توان مشخصات 2 گوشی مورد اشاره را تائید کرد.

بر این اساس گلکسی S24 اولترا با شماره کاتالوگ SM-S928U مجهز به سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی و 12 گیگابایت رم خواهد بود. از سوی دیگر مشخصات نمایشگر نیز مورد تائید قرار گرفته و این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 6.8 اینچی با رزولوشن 3120×1440 پیکسل استفاده خواهد کرد. ابعاد این گوشی معادل 162.3×78.99×8.64 میلی‌متر و وزن آن برابر با 227 گرم است.

سامسونگ گلکسی S24 اولترا با قابلیت‌های متنوع در زمینه هوش مصنوعی نظیر ترجمه زنده و فوری به زبان‌های مختلف خارجی حین برقراری تماس و ویرایش مولد (تغییر یا حذف اشیاء از عکس‌) عرضه می‌شود. حالت ویرایش مولد (Generative Edit) تنها در صورت اتصال به اینترنت و پس ورود به حساب‌کاربری سامسونگ کار خواهد کرد.

همچنین گلکسی S24 اولترا مجهز به قابلیت زوم نایتوگرافی خواهد بود. این ویژگی امکان عکاسی شبانه با بزرگنمایی را فراهم نموده و حتی در محیط‌هایی با روشنایی بسیار کم نیز قابل استفاده خواهد بود.

گلکسی S24 پلاس دارای شماره کاتالوگ SM-S926U و 12 گیگابایت حافظه رم خواهد بود. رزولوشن نمایشگر این گوشی معادل با 3120×1440 پیکسل بوده و بدنه 170 گرمی آن از ابعادی معادل با 158.5×75.94×7.62 میلی‌متر برخوردار خواهد بود.

نوشته سامسونگ گلکسی S24 اولترا در یک وبسایت خرده فروشی آنلاین رویت شد! اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.