پتنت جدید سامسونگ نشان‌دهنده طراحی اولین تبلت تاشو و رول شونده کمپانی است

سامسونگ از زمان عرضه نخستین گوشی سری گلکسی زد فولد در بازار دستگاه‌های تاشو پیشگام بوده است. از آن زمان تا به امروز، این برند کره‌ای عرضه برترین محصولات به بازار را تضمین نموده است.

امروز پتنت جدیدی در فضای اینترنت منتشر شده که طراحی ظاهری تبلت تاشو و رول شونده آینده سامسونگ را نمایش می‌دهد. این پتنت برای کاربران و علاقه‌مندان به تبلت‌ها فوق‌العاده به‌نظر می‌رسد؛ چرا که نشان‌دهنده برداشتی اولیه از محصولی است که غول کره‌ای احتمالا روی توسعه آن کار می‌کند.

تبلت تاشو سامسونگ با اندازه جیبی همان چیزی است که ما برای دستیابی به بهره‌وری بالا به آن احتیاج داریم. این پتنت توسط یک افشاگر از تیم xleak7 کشف شده و ظاهر احتمالی تبلت‌های آینده سامسونگ را یه معرض نمایش می‌گذارد.

با توجه به اینکه ثبت پتنت‌های مختلف امری کاملا رایج است؛ لذا در مقطع کنونی توصیه می‌شود تا نسبت به صحت و سقم اطلاعات ارائه شده با دیده تردید نگاه کنید. با این‌حال از آنجا که خانواده محصولات تاشو سامسونگ از تنوع زیادی برخوردار است؛ لذا عرضه چنین دستگاهی توسط کمپانی نیز چندان تعجب‌آور به‌نظر می‌رسد.

رندرهای ضمیمه شده به پتنت نشان‌دهنده دستگاهی بدون هرگونه نمایشگر خارجی است. کاربران می‌توانند دستگاه را باز کنند؛ تا جایی‌که بخش قابل چرخش در یک سمت نمایشگر داخلی ظاهر شود. بعلاوه کاربران می‌توانند اندازه نمایشگر دستگاه سامسونگی را افزایش داده و آن‌را به یک تبلت با اندازه کامل تبدیل نمایند. این فرآیند ظاهرا به شکلی بسیار آسان قابل انجام است.

نکته دیگری که بایستی به آن توجه داشت این است که پتنت سامسونگ دستگاه نمایشگری را نشان می‌دهد که از دو بدنه مجزا تشکیل شده و این دو قسمت از طریق لولا به یکدیگر متصل شده‌اند. صفحه پشتیبانی و یک نمایشگر نیز به چشم می‌خورد. وجود بدنه دوم با دو قسمت تنها چیزی است که این تبلت را بسیار جالب جلوه می‌دهد.

هر دو قسمت به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانند به اطراف بچرخند. این سبک از طراحی به قسمت دوم امکان می‌دهد تا به آسانی از قسمت اول جدا شده و فضای بیش‌تری از نمایشگر را در مقابل دیدگان کاربر قرار دهد. همچنین تبلت سامسونگ نشان‌دهنده یک صفحه پشتیبانی است که از یک بخش قابل خم شدن میان دو قسمت تخت تشکیل شده و امکان تا شدن آسان را فراهم می‌کند.

البته بایستی یادآور شد که این دستگاه صرفا یک پتنت به‌شمار رفته و درک نحوه کارکرد دقیق آن احتمالا دشوار خواهد بود. پس از بررسی رندرهای مربوط به پتنت با اطمینان می‌توان اعلام کرد که این دستگاه سامسونگ یک تبلت با اندازه جیبی خواهد بود.

عرضه چنین دستگاهی کاملا منطقی است؛ چرا که تبلت‌ها به‌طور معمول دستگاه‌های بزرگی به‌شمار رفته و عرضه یک دستگاه کوچک‌تر با قابلیت قرارگیری در جیب دقیقا همان محصولی است که بسیاری از مشتریان در بازار به‌دنبال تهیه آن هستند. برای هرگونه اظهارنظر در رابطه با زمان عرضه این محصول هنوز خیلی زود است. بنابراین برای دستیابی به جزئیات بیش‌تر کماکان بایستی منتظر بمانیم.

نوشته پتنت جدید سامسونگ نشان‌دهنده طراحی اولین تبلت تاشو و رول شونده کمپانی است اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.