سامسونگ گلکسی زد فولد 6 احتمالا با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد

بر اساس شایعات جدید، شرکت سامسونگ احتمالا در سیستم دوربین گوشی تاشو آینده خود موسوم به گلکسی زد فولد 6 پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای را اعمال خواهد کرد.

یک افشاگر قابل اعتماد با شناسه Tech_Reve@ اخیرا پستی را به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد 6 از همان سنسور 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 موجود در دوربین اصلی گلکسی S24 اولترا استفاده خواهد کرد.

این ادعا تا حدی تعجب‌آور به‌نظر می‌رسد؛ چرا که یک افشاگر دیگر با شناسه Ice Universe پیش‌تر مدعی شده بود که گلکسی زد فولد 6 از همان سنسور 50 مگاپیکسلی موجود در گلکسی زد فولد 5 بهره خواهد برد.

شایعات جدید درباره گلکسی زد فولد 6 نشان می‌دهند که نمایشگر خارجی این گوشی از نسبت ابعاد عریض‌تری برخوردار بوده و علاوه بر کاهش وزن دستگاه شاهد کاهش میزان چین و چروکیدگی‌‌های سطح نمایشگر خواهیم بود.

همچنین شایعه شده که سامسونگ روی توسعه مدل ارزان‌قیمت‌تر گلکسی زد فولد نیز کار می‌کند و این محصول در سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

نوشته سامسونگ گلکسی زد فولد 6 احتمالا با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.