گوشی سامسونگ گلکسی A35 در پایگاه Google Play Console رویت شد

به‌نظر می‌رسد که روند انتشار شایعات پیرامون گوشی سامسونگ گلکسی A35 به هیچ وجه متوقف نخواهد شد. روز گذشته این گوشی میان‌رده بار دیگر خبرساز شد و مخاطبان موفق به مشاهده آن در پایگاه Google Play Console شدند.

تصویر لو رفته از این دستگاه نشان می‌دهد که پنل جلویی از نمایشگری با حواشی تقریبا متقارن در اطراف بهره می‌گیرد. البته تقارن مورد اشاره به‌طور کامل قابل رویت نبوده و حاشیه تحتانی نمایشگر کماکان اندکی ضخیم‌تر است.

حفره کروی‌شکل تعبیه شده در مرکز قسمت بالایی نمایشگر از دوربین سلفی میزبانی نموده و طراحی کاملا شاخص سامسونگ شامل 3 حفره دایروی‌شکل مجزا برای لنزهای دوربین نیز در قسمت پشتی گوشی به چشم می‌خورد.

بر اساس اطلاعات مندرج در فهرست Google Play Console، توان پردازشی گلکسی A35 از طریق تراشه بومی اگزینوس 1380 سامسونگ به‌همراه 8 گیگابایت رم تامین خواهد شد. این گوشی هوشمند به‌صورت پیش‌فرض از رابط کاربری One UI 6 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 استفاده خواهد کرد.

این نمایشگر از رزولوشن 2340×1080 پیکسلی برخوردار خواهد بود. گلکسی A35 پیش‌تر موفق به دریافت گواهینامه‌های متعددی شده و اخیرا در پایگاه داده بنچمارک گیک‌بنچ نیز رویت شده است. بنابراین به‌نظر می‌رسد که این دستگاه در آینده‌ای نزدیک معرفی و به بازار عرضه خواهد شد.

نوشته گوشی سامسونگ گلکسی A35 در پایگاه Google Play Console رویت شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.