سامسونگ گلکسی F15 5G با تراشه +Dimensity 6100 در وبسایت گیک‌بنچ رویت شد

گوشی سامسونگ گلکسی F14 در ماه مارس سال گذشته عرضه شد؛ بنابراین اکنون در آستانه رونمایی رسمی از مدل جانشین آن یعنی گلکسی F15 5G قرار داریم. نمونه اولیه سامسونگ گلکسی F15 5G اخیرا در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده است. این گوشی هوشمند در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیازات 690 و 1752 را کسب کرده است.

نمونه اولیه این دستگاه از سیستم‌عامل اندروید 14 استفاده می‌کند؛ موضوعی که چندان تعجب‌آور به‌نظر نمی‌رسد. همچنین احتمالا شاهد به‌کارگیری رابط کاربری One UI 6 خواهیم بود. این گوشی هوشمند مجهز به 4 گیگابایت رم است؛ اما سامسونگ احتمالا پس از معرفی رسمی گوشی، مدل‌هایی با ظرفیت رم بالاتر را نیز عرضه خواهد کرد.

اگرچه مشخصات کامل تراشه مورد استفاده توسط گلکسی F15 5G در وبسایت گیک‌بنچ فاش نشده است؛ اما بر اساس سرعت فرکانس گزارش شده برای پردازنده انتظار می‌رود که این تراشه از نوع +Dimensity 6100 ساخت شرکت مدیاتک باشد. این نیمه‌هادی پیش‌تر در گوشی گلکسی A15 5G که طی ماه دسامبر سال گذشته عرضه شد نیز مشاهده شده است.

استفاده از تراشه گلکسی A15 5G در گوشی گلکسی F15 5G چندان تعجب‌آور نخواهد بود؛ چرا که گلکسی F14 نیز اساسا مدل ری‌برند شده گلکسی A14 5G با ظرفیت باتری بالاتر به‌شمار می‌رفت.

در صورت تداوم این رویکرد طی سال جاری میلادی انتظار می‌رود که گلکسی F15 5G به‌همراه یک نمایشگر 6.5 اینچی آمولد با نرخ نوسازی 90 هرتزی، سیستم دوربین پشتی سه‌گانه شامل ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 5 مگاپیکسلی و ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی روانه بازار شود.

نوشته سامسونگ گلکسی F15 5G با تراشه +Dimensity 6100 در وبسایت گیک‌بنچ رویت شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.