اولین آپدیت سری گلکسی S24 سامسونگ برای رفع مشکلات نمایشگر منتشر می‌شود

سامسونگ به منظور رفع یکی از مشکلات نمایشگرهای سری گلکسی S24 بالاخره نخستین آپدیت رسمی برای این گوشی‌ها را منتشر می‌کند. این فریم‌ور طی ماه جاری میلادی و برای گوشی‌های گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا منتشر خواهد شد.

به‌روزرسانی جدید در قسمت تنظیمات پیشرفته نمایشگر دارای نوار لغزنده Vividness است. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا میزان اشباع رنگ نمایشگر گوشی خود را تنظیم نمایند.

منو تنظیمات پیشرفته نمایشگر در نسخه کنونی نرم‌افزار نیز موجود است؛ اما نوار لغزنده Vividness را در خود جای نداده است. سامسونگ مشخصا اعلام کرده که تنظیمات پیش‌فرض نمایشگر را طبیعی‌تر انتخاب کرده؛ اما نهایتا در برابر بازخورد کاربران تسلیم شده است.

بنابراین اکنون کاربران در صورت تمایل به مشاهده غنی‌تر رنگ‌ها روی نمایشگر سوپر آمولد گوشی می‌توانند نوار لغزنده را مطابق سلیقه خود جابه‌جا نمایند. بعلاوه سامسونگ به بهینه‌سازی‌های بیش‌تر برای عملکرد دوربین اشاره نموده است.

به گفته غول کره‌ای، آپدیت جدید شامل اصلاحاتی در زمینه عملکردهای زوم دستگاه، حالت پرتره، نایتوگرافی، قابلیت‌های فیلم‌برداری دوربین پشتی و مواردی از این دست است.

نوشته اولین آپدیت سری گلکسی S24 سامسونگ برای رفع مشکلات نمایشگر منتشر می‌شود اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.