مشخصات فنی تبلت شیائومی پد 7 پرو فاش شد

پایگاه خبری GSMChina اخیرا درباره تبلت شیائومی پد 7 پرو جزئیات جدیدی را به اشتراک گذاشته است. کد نرم‌افزاری دستگاه‌های شیائومی، اطلاعات مربوط به ظرفیت باتری و توان شارژ آن‌را در خود جای داده است.

بر این اساس تبلت آینده شیائومی مجهز به یک باتری 10 هزار میلی‌آمپرساعتی بوده و از فناوری شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

از آنجا که این تبلت دارای یک نمایشگر 10 اینچی است؛ لذا هر 2 پارامتر فوق، قابل توجه به‌نظر می‌رسند. شیائومی پد 7 پرو بر پایه تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام تولید خواهد شد. در نتیجه این محصول در مقایسه با مدل نسل قبلی خود قدرتمندتر خواهد بود.

نمایشگر 10 اینچی این تبلت دارای رزولوشن 2367×1480 پیکسل بوده و از نرخ نوسازی 144 هرتزی پشتیبانی خواهد کرد. پنل پشتی تبلت از سیستم دوربین دوگانه میزبانی نموده و از جنبه نرم‌افزاری نیز شاهد به‌کارگیری سیستم‌عامل اندروید 14 خواهیم بود.

سیستم صوتی تبلت شامل 4 عدد اسپیکر بوده و به گزارش وبسایت GSMChina این دستگاه در 3 ماهه دوم سال 2024 روانه بازار خواهد شد.

نوشته مشخصات فنی تبلت شیائومی پد 7 پرو فاش شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.