هشدار به کاربران آیفون؛ به‌روزرسانی iOS 17.2.1 را هرگز نصب نکنید!

بر اساس گزارش وبسایت Mydrivers، بسیاری از کاربران سری آیفون 15 اپل ادعا کرده‌اند که پس از نصب جدیدترین به‌روزرسانی نرم‌افزاری آیفون موسوم به iOS 17.2.1 قادر به برقراری تماس نیستند.

کاربران آیفون در این رابطه پست‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی و همچنین انجمن‌های رسمی اپل منتشر کرده‌اند. در حال حاضر این مشکل تنها در جدیدترین مدل‌های آیفون به چشم می‌خورد. بر اساس بررسی‌های کاربران سری آیفون 15، پس از دریافت و نصب به‌روزرسانی iOS 17.2.1 اتصال به شبکه‌های اپراتور تلفن همراه غیرممکن شده و در نتیجه برقراری تماس یا استفاده از اینترنت همراه امکان‌پذیر نخواهد بود.

اپل هنوز نسبت به این موضوع هیچ واکنشی نشان نداده است. به گفته برخی کاربران، تعدادی از آنها مراکز ارائه‌دهنده خدمات تماس گرفته و سیم‌کارت خود را تعویض کرده‌اند؛ اما مشکل کماکان به قوت خود باقی مانده است.

پیش از این برخی کاربران آیفون گزارش دادند که پس در دریافت آپدیت iOS 17.2.1 گوشی‌های آنها بسیار داغ شده است. اپل نسبت به این موضوع نیز هیچ توضیحی ارائه نداده است.

نوشته هشدار به کاربران آیفون؛ به‌روزرسانی iOS 17.2.1 را هرگز نصب نکنید! اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.