شیائومی واچ 2 پیش از معرفی رسمی در چند خرده فروشی اروپایی رویت شد!

چندین فروشگاه در کشورهای اروپایی اکنون دست‌ به‌کار شده و فروش نسخه ارزان‌تر شیائومی واچ 2 پرو با نام شیائومی واچ 2 را آغاز کرده‌اند؛ اگرچه شیائومی هنوز از این ساعت هوشمند به‌طور رسمی رونمایی نکرده است. چند فروشگاه در کشور بلژیک، این محصول را با قیمت‌گذاری 200 یورویی عرضه می‌کنند. همچنین یک فروشگاه دیگر در اسلواکی نیز برچسب قیمتی 250 یورویی را برای آن در نظر گرفته است.

بر اساس پیش‌بینی‌ها این محصول با قیمت‌گذاری 200 یورویی قابل سفارش خواهد بود؛ چرا که امروزه با پرداخت مبلغ 230 یورو به آسانی می‌توان مدل شیائومی واچ 2 پرو را خریداری کرد (مدل‌های بلوتوثی و LTE این محصول به‌ترتیب 270 و 330 یورو قیمت‌گذاری شده است).

شیائومی واچ 2 کماکان مجهز به یک نمایشگر 1.43 اینچی آمولد با رزولوشن 466×466 پیکسل خواهد بود. با این‌حال قاب 46 میلی‌متری آن از جنس آلومینیوم ساخته شده است (کیس مورد استفاده در مدل پرو از جنس فولاد ضدزنگ ساخته شده است). این ساعت در مدل‌های رنگی مشکی و نقره‌ای همراه با بندهای لاستیکی TPU در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

این اسمارت‌واچ مجهز به نمایشگر ضربان قلب و SpO2، تراشه GPS داخلی و قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب تا فشار 5 اتمسفر است. توان پردازشی شیائومی واچ 2 از طریق تراشه اسنپدراگون +W5 نسل 1 کوالکام تامین شده و در بخش نرم‌افزاری نیز شاهد به‌کارگیری سیستم‌عامل Wear OS خواهیم بود.

شیائومی ادعا کرده که هر 2 ساعت از شارژدهی باتری 65 ساعتی برخوردار هستند؛ بنابراین می‌توان پیش‌بینی کرد که ظرفیت باتری معادل 495 میلی‌آمپرساعت خواهد بود.

شیائومی واچ 2 با رنگ‌آمیزی نقره‌ای

از جنبه امکانات ارتباطی، شیائومی واچ 2 مجهز به بلوتوث 5.2، وای‌فای و NFC است. نکته مهم اینکه گزینه LTE قابل دسترس نخواهد بود. به‌نظر می‌رسد که این ویژگی در کنار جنس بدنه از جمله تفاوت‌های کلیدی میان مدل‌های استاندارد و پرو به‌شمار می‌روند.

به منظور تائید جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری و سایر مشخصات شیائومی واچ 2 بایستی تا زمان صدور بیانیه مطبوعاتی رسمی از جانب کمپانی چینی منتظر بمانیم. بعلاوه هنوز مشخص نیست که آیا این گجت در خارج از بازار اروپا نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

شیائومی واچ 2 با رنگ‌آمیزی مشکی

نوشته شیائومی واچ 2 پیش از معرفی رسمی در چند خرده فروشی اروپایی رویت شد! اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.