جزئیات قیمت‌گذاری گوشی شیائومی 14 اولترا فاش شد

شیائومی 14 اولترا به احتمال فراوان در روز 25 فوریه (6 اسفند ماه) به‌طور رسمی برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد. با این‌حال برخی گزارش‌ها نشان می‌دهند که رویداد اختصاصی معرفی این گوشی در چین طی روز 22 فوریه (3 اسفند ماه) برگزار خواهد شد. اکنون پیش از معرفی رسمی این گوشی، جزئیات مربوط به پیکره‌بندی و قیمت‌گذاری آن در فضای آنلاین فاش شده است.

به گفته یک افشاگر با شناسه Experience More، شیائومی 14 اولترا با 3 پیکره‌بندی مختلف حافظه در بازار چین عرضه خواهد شد. این مدل‌ها مجهز به 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی، 16 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه داخلی و 16 گیگابایت رم + 1 ترابایت حافظه داخلی هستند.

همچنین اطلاعات اخیرا لو رفته نشان می‌دهند که شیائومی 14 اولترا در یک نسخه ویژه تیتانیومی نیز روانه بازار خواهد شد. این مدل مجهز به 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی خواهد بود. فرد افشاگر ادعا می‌کند که قیمت‌گذاری برترین پیکره‌بندی گوشی با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی در مقایسه با مدل نسل قبلی بدون تغییر باقی خواهد ماند. این نسخه با برچسب قیمتی 7299 یوان (تقریبا 1000 دلار) در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

کاربران برای خریداری نسخه تیتانیومی بایستی مبلغ 500 یوان دیگر یا بیش‌تر از آن‌را پرداخت نمایند. در صورت افزایش قیمت انتظار می‌رود که مدل تیتانیومی با برچسب قیمتی تقریبا 8000 یوانی (1110 دلاری) قابل سفارش باشد.

بر اساس گزارش‌ها شیائومی 14 اولترا مجهز به یک نمایشگر 6.73 اینچی اولد با رزولوشن 2K و لبه‌های خمیده خواهد بود. این نمایشگر احتمالا از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی نموده و یک اسکنر اثرانگشت اولتراسونیک را در زیر خود جای خواهد داد. از جنبه نرم‌افزاری این گوشی احتمالا با رابط HyperOS مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 روانه بازار می‌شود.

رندر مربوط به ماکت شیائومی 14 اولترا

شیائومی 14 اولترا احتمالا مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3، رم LPDDR5X، حافظه داخلی UFS 4.0 و باتری 5300 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سیمی 90 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی خواهد بود.

بر اساس شنیده‌ها پنل پشتی دستگاه از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور LYT-900 ساخت شرکت سونی، قابلیت OIS و پشتیبانی از دیافراگم متغیر میزبانی خواهد کرد. این گوشی هوشمند احتمالا شامل 3 دوربین دیگر با سنسور 50 مگاپیکسلی IMX858 خواهد بود. این دوربین‌ها شامل ماژول فوق‌عریض، لنز تله‌فوتو با بزرگنمایی 3.2 برابری و قابلیت OIS و ماژول تله‌فوتو پریسکوپی با بزرگنمایی 5 برابری و قابلیت OIS خواهند بود. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز روی پنل جلویی گوشی تعبیه خواهد شد.

نوشته جزئیات قیمت‌گذاری گوشی شیائومی 14 اولترا فاش شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.