مشخصات کلیدی تبلت شیائومی پد 6S پرو در فضای آنلاین منتشر شد

گزارش‌های مختلف نشان می‌دهند که کمپانی شیائومی طی ماه جاری میلادی رویدادی را در کشور چین برگزار خواهد کرد. در این مراسم از گوشی پرچمدار شیائومی 14 اولترا برای بازار چین رونمایی خواهد شد.

انتظار می‌رود که در جریان این رویداد شاهد رونمایی از یک تبلت جدید نیز باشیم. اگرچه در رابطه با تعلق این دستگاه به سری پد 6 یا پد 7 شیائومی شک و تردیدهایی وجود دارد. تصویری که در وبسایت جهانی شیائومی منتشر شده است؛ نشان می‌دهد که تبلت جدید تحت عنوان شیائومی پد 6S پرو روانه بازار خواهد شد.

تصویر شیائومی پد 6S پرو نشان می‌دهد که این محصول از زبان طراحی مشابه با مدل‌های موجود سری پد 6 برخوردار خواهد بود. در حال حاضر سری شیائومی پد 6 شامل مدل‌های پد 6، پد 6 پرو و پد 6 مکس است.

برخی گزارش‌ها ادعا می‌کنند که شیائومی پد 6S پرو برای کار با خودرو آینده شیائومی موسوم به SU7 طراحی شده است. با توجه به استفاده از HyperOS انتظار می‌رود که این دستگاه از قابلیت اتصال یکپارچه با خودرو شیائومی SU7 برخوردار باشد.

همچنین بر اساس تصویر فاش شده به‌نظر می‌رسد که شیائومی پد 6S پرو مجهز به نمایشگر 12.4 اینچی خواهد بود. انتظار می‌رود که این نمایشگر از یک پنل LCD با نرخ نوسازی 144 هرتزی بهره‌برداری نماید.

شیائومی پد 6S پرو

توان پردازشی این تبلت احتمالا از طریق تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام تامین خواهد شد. در رابطه با ظرفیت باتری دستگاه هیچ‌گونه جزئیاتی ارائه نشده است؛ اما انتظار می‌رود که این باتری از فناوری شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی نماید.

از آنجا که پد 6S پرو عضوی از خانواده شیائومی پد 6 محسوب می‌شود؛ لذا بسیاری از مشخصات فنی آن احتمالا مشابه با مدل‌های فعلی پد 6 پرو و پد 6 مکس خواهد بود. از این‌رو شیائومی پد 6 پرو احتمالا مجهز به دوربین دوگانه 50 و 2 مگاپیکسلی روی پنل پشتی، دوربین جلویی 20 مگاپیکسلی، باتری 10 هزار میلی‌آمپرساعتی و 4 عدد اسپیکر خواهد بود.

در حال حاضر قیمت‌گذاری و بازارهای هدف تبلت شیائومی پد 6S پرو هنوز مشخص نشده است. در خصوص زمان عرضه نیز به‌نظر می‌رسد که این تبلت در روز 22 فوریه (3 اسفند ماه) به‌طور رسمی معرفی شود.

نوشته مشخصات کلیدی تبلت شیائومی پد 6S پرو در فضای آنلاین منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.